6.1.2013

Minä

Nää kuvat ei oo mitenkää aikajärjestyksessä.. :) 
Varkaudessa, oisinkohan ollu tässä kasiluokalla, ja asuin mun siskon luona 3 viikkoa. :D 

Toi tukka! Tässä oon 17v, yks elämäni parhaista kesistä! :) Hengailin Rantakylässä oikeastaan koko kesän ja samana kesänä muutin Kouvolaan.

Täytin päivää aikasemmin 17v. Oltiin laivalla mun eksän ja sen äidin kanssa. Olin ihanan pieni :)

Mun vaalennusprosessia.. Kesä 2011.

Mä oon 17v, koska mulla on jo kielikoru. Ei mitään hajua, onko talvea, alkukesää, syksyä vai mitä. :-D

Tässä mä oon 18v, just muuttanu mikkeliin takasin ja ylppärijuhliin menossa, mulla oli ihana pitkätukka!

18v, tohonkin aikaan kirjotin blogia... :-D tää on kesää ja olin päiväkodissa töissä

Oiskohan mun ekoja baarireissuja 18 vuotiaana.. :)

Jonna 12v ilmottautuu! Seurustelin ekaa kertaa vakavasti, ja oikeastaan asuinkin sen tyypin luona... :D


Vihaan tätä aikaa, leikkasin tukan lyhyeks!!! :D

N. 2 viikkoa hiustenleikkuun jälkeen tilasin pidennykset... 


Rippijuhlat,eli olin 15v. Mulla oli ihan jäätävä krapula, kiitos edellisen illan jurassicin..

Oon tässä joku 16v.. Eiks mulla ollukki ihanat tapetit?

Ruotsin reissu, oon 13v.

Pinkkiä ja blondia, eli oon tässä 14v.
Ja lopuksi vielä minä tänään! 



Huomaatteko muuten, miten mun hiukset kasvaa äkkiä? Puolessa vuodessa saattanu tulla joku 10cm lisää pituutta, eli nyt alko hiustenkasvatus operaatio! 

5 kommenttia:

  1. Saanko kysyä, että miksi sulle on painoa sitten tullut? :( Oletko laihduttamassa nyt? Oot todella kaunis kyllä nytkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alotin epillerit 17vuotiaana, painoa tuli 20kg. Ja nyt sitten tietysti raskauden myötä tuli se 15kg, mistä tippukin paino heti niin, että oli vain 2kg jäjellä, mut pikkuhiljaa talven myötä tullut sitten takaisin 10 kiloa :( Tarkotus ois alkaa laihduttaan, heti kun saan aikaseksi ostaa salikortin :)

      Poista
  2. Tukka kasvaa nopeemmin raskausaikana, ja muutama kk. synnytyksen jälkeen nopeemmin hormonien takia. (ittellä kasvo koko raskauden aikana varmaan yhteensä lähemmäs 20cm, mut nyt on sit hidastunu ihan kauheesti... Ennnen raskautta suunnilleen leukaan asti tukka, ja nyt lapaluihin (leikattu latvat nyt 4 krt.) En tiedä miks selitän ees tätä, varmaan ettei tuu pettymystä, jos letti ei kasvakaan ihan kauheen nopeesti... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mulla kasvo tukka ennen raskautta hirveen nopeesti. :D Esim toi missä mulla on mustavalkee tukka, ni siitä reilu 8 kk ja sen jälkee on otettu toi mis oon menos ylioppilasjuhliin :D Tosin mulla oli toi lyhyt tukkakin toispuoleinen, eli toinen puoli oli johonki olkapäähän.. :)

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥