21.1.2013

Mooi!

Mä ajattelin nyt kirjottaa äitin puolesta, ku äiti ei millään keksiny mitään. Mun pitäs oikeastaan olla jo toisilla päiväunilla, muttei mua oikeen nukuta. Äiti yritti jo laittaa mua, mut vedin ihan leikiks koko homman. Musta oli paljon kivempi potkia peittoa pois päältä, heitellä maitopulloa ja leikkiä leluilla! Tänään mä en oikeestaan oo mitään ihmeellisempiä tehny, ku leikkiny vaa leluilla, syöny ja nukkunu.. Muistin myös vähän kiusata äitiä, ja yritin ottaa sen puhelinta. Sain mä sit vähän aikaa keskustella äitin kaverin kanssa! Mua vaan nauratti koko homma, ihme juttuja nuo puhelimet (Äiitiiiiiii ja Meerikummii!!!!!, ostakaa mulle semmone leikkikännykkä, et voin soitella kaikille mun ystäville!)! Äitin kone ois myös ollu kiva, mut siihen mä en saanu koskea, tyhmä äiti. Tänä aamuna mä en jaksanu itkeä ku mä heräsin, musta oli paljon kivempi herättää äiti nauruihin. Naureskelin oikeesti yhelle mun leikkiapinalle, mut äiti luuli et nauroin sille! Vaikken mä ees nähny sitä mun sängystä, ku noi vanhemmat on keksiny laittaa siihen tollaset tyhmät tähtisuojat.. Ne on muka sitä varte, etten saa jalkojani pinnojen välii, mut mäpä saan ne suojista huolimatta!



Lauantai aamuna mulla oli kylpyhetki! Oli ihan huiiiisin kivaa kylpeä isin kanssa, ku äiti veti sikeitä (unikeko)!  Musta oli myös tooosi kiva leikkiä isin kanssa, ja sitten mennä äitin päälle möyrimää, et se heräis. Äitikun heräs, me lähettiin Mäntyharjuun! Mulla oli sielläkin kivaa. Kävin moikkaamassa yhtä Eemiä, se oli jo niin iso poika vaikkei oo mua kun kuukauden vanhempi! Mäki haluisin jo nousta seisomaan ja kontata kovaa.. Mut ei, mä oon vielä ihan rääpäle. Ainii, onneks isi muiti ottaa mun kylpyhetkestä kuvan. Tarkistin iha ite veden lämpötilan ja se oli just sopivaa minun makuuni. 



Mä myös tutkistelin äitin tavaroita, vaikka ei se siitä tykkää. Ne väitti, ettei noita voi muka syödä, vaikka ensin ne sano et ne on pulloja?! Yritä nyt ottaa noista sitten selvää!



Mut nyt mua haukotuttaa jo niin paljon, et mun on varmaan pakko uskoa äitiä ja mennä päiväunille. Hyviä päikkäreitä teillekkin, jos tätä sattuu lukemaa jotkut pikkuvarpaat!


Rakkaudella, Niksutin. :) <3

2 kommenttia:

  1. Kiva kun jaksat päivittää blogias näin usein! :) noin viikko sitten löysin sun blogin ja tykkään sun tavasta kirjottaa ja lukea näitä juttuja. :)

    VastaaPoista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥