29.1.2013

Tää päivä alko ihan erinomaisesti! Mulle tuli puhelu, johon eka meinasin jättää vastaamatta, mut onneks vastasin! Kutsu työhaastatteluun! :) Kyse on siis viikonloppu-ja iltatyöstä. Toivotaan vielä, et saisin paikan! Haastattelu on humenna.

Eilen me herkuteltiin Tn kanssa ja katsottiin telkkaria. Dippailtiin siis kurkkua, porkkanaa, vihreää paprikaa, keltaista paprikaa ja punaista paprikaa dippeihin. 


Niko oli pukeutunut tänään turkoosimustaan. Housut on lindexin ja body h&m. Housut on turkoosit, mut tuossa yhessä kuvassa näyttää oudon väriselle.








Niko meni jo toisille päikyille, ensimmäisille kävi nukkumaan 11 ja heräs 1 aikaan, toisille meni just nukkumaan ja heräilee varmaan 4 aikaan. Sillon lähetään koko perhe kauppaan tekemään isot ruokaostokset. Ajattelin ostaa itelleni hedelmiä, mitä voin päivisin syödä.. Mä en siis syö päivisin mitään, ellei satu jääkaapissa olemaan jotain helppoa ja nopeaa. Aamupalaa en syö ollenkaan, joten iltaisin tulee sit syötyä vähän kaikkea. Ajattelin alottaa semmosen dieetin, mut siitä kerron lisää sitten myöhemmin. Tuttu sai sen avulla laihdutettua 10kg kuukaudessa ja siinä on eri tasoja. Eli, paino ei joka kuukausi tipu sitä 10kg, vaan se auttaa ylläpitämäänkin sitä terveellistä ruokavaliota. Mun tavotehan ois saada pois ainakin 20kg.. En halua tästä mitään laihdutusblogia, mut eikai se haittaa jos silloin tällöin jotain siihen liittyvää täällä tulee. Täähän kertoo mun elämästä. :) Voisin melkeinpä tänään jo alottaa sen terveellisen elämän, ja käyä lenkillä. Mun pitäs vaan ostaa uudet kolitsihousut, jotka ois vähän sopivammat. Tykkään kotona käyttää isoja, ku ne on niin rennot. Mut ne on lenkillä kauheen epämukavat.Ehkä mä jo tänään kauppareissulle vähä tsekkailen valikoimaa. Hyvät kengät mulla jo on, ostin ne Mäntyharjun fb-kirpparilta 5e. Niillä on iha hirveen hyvä kävellä! Ja nyt jos mä pääsen sinne töihin, ja saan sen verran palkkaa, et on varaa hommata se salikortti, ni en kyllä mieti minuuttiakaan! Kouvolassa asuessani kävin salilla kuukauden ajan, ja mä niin rakastuin siihen puuhaan. En tajua miksen käyny enää sen kuukauden jälkeen, kertamaksu oli 5e, ei mun mielestä mikään paha oo. Ja aikaahan siellä sai viettää tolla 5eurolla niin paljon ku halus, eli vaikka 3 tuntia. Ois myös ihana alkaa harrastaa sählyä jossain naisten joukkueessa. Ei siis mitään kisoja tai mitään, vaan semmosta rentoo peliä. Ehkä alan ottaa asiasta selvää, et onko Mikkelissä semmosta.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥