14.2.2013

Hyvää ystävänpäivää!




Kävin eilen itekseni juoksemassa äkkiä reaalikirppiksen läpi. Tarkotus oli ettiä mekkoa tms mun synttäreille lauantaina. No, mukaan tarttu tollanen ihanan värinen Onlyn huppari, hintaa sillä tais olla 3e! Sit löyty perus h&m valkoinen neule, hintaan 1,5e. Sit oli vielä Madonnan perus pitkä pitkähihanen hintaan 2e. Aikamoisia löytyjä mun mielestä. Vaatteet on ku uusia, ei mitään moitittavaa. Mekkoa en löytänyt, joten kai mä sitten kaivan mun vaatekaappia.. :D 






Kävin eilen salilla kiduttamassa itteeni. Se ihana fiilis, mikä tulee salin jälkeen! Ah, oon rakastunu siihen tunteeseen. Tänää mulle tulee taas lepopäivä, koska haluan viettää ystävänpäivää kullan kanssa. Voisin kyl tehä kotitreenejä, vatsoja, selkiä yms.. Mut jos huomenna sitten tekis taas entistä kovemman treenin! 

Tänää sain muuten ensimmäistä kertaa tapella ton pojan nukkumaan menon kanssa.. Tunti me asiasta väiteltiin ja lopulta sitten nukahti omaan sänkyyn. :) Mun pitäs siivota täällä, koska lauantaina tulee porukkaa kakkukahville. Lauantai-iltana lähen sitten parin kaverin kanssa ottamaan vähän kuppia ;D 


ps. Niko heräs. Nukkuhan se kokonaiset 40min..

1 kommentti:

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥