26.2.2013

Mä haluan

Mä haluan naimisiin. Mä haluanhaluanhaluan. Haluan järkätä häät, haluan olla päivän prinsessana, haluan et mun ihana prinssi seisoo mun vierellä siellä alttarilla. Mä haluan sanoa tahdon. Mä haluan parisuhteen, mitä ei voi noin vaan päättää sanomalla heippa. Mä haluun jakaa mun tulevaisuuden, mun elämän ja kaiken mitä mulla on ton höpsön idiootin kanssa. Mä haluan toisen lapsen, mä haluan omakotitalon ja onnellisen ja tasapainoisen elämän. Mä haluan et meidän postiluukussa lukee vaan yks nimi. 


Mun hääpuku ois ton kuvan tyylinen. Yksinkertainen ja simppeli, mutta kaunis ja ihana. Mä haluun mun häiden pääväriks turkoosivalkosen. Mekkoonkin haluan jotain turkoosia, ehkä turkooseja "kiviä" ja turkoosin huivin. Ehdottomasti mä haluan mun äidillä omissa häissään olleen tiaran. Se oli kaunis ja yksinkertainen. Mä en halua huntua. Ennen mä halusin talvihäät, mut enään en tiedä. Ehkä kesä ois kuitenkin parempi. Menu ois yksinkertainen ja suomalainen perusruoka. Vieraaks haluan kaikista läheisimmät ja ihanimmat ihmiset.



EIKÄÄ, MÄÄÄ HALUAAAAAN! :(

3 kommenttia:

  1. ei oo muuten vieläkään tullut sitä arvonnan voittoa postissa kotiin... ootko lähettäny sitä? -virva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo muistanu käydä postissa, tossa on kolmekin paketia odottamassa postitusta, yhen kassin pohjalla :D mut hyväkun nyt sanoit, lähen kohta kaupunkiin ja vien ne samalla! :)

      Poista
  2. aa okei, no hyvä kiva kiitti :p

    VastaaPoista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥