1.2.2013

Mun piti postailla jo eilen, ja tänä aamuna, mut se sit vähän jäi. Mitään ihmeempiä ei oo tapahtunut :) Oon  lapsenvahtina tänään, aika rento ilta ollu. Huomenna Niko menee yöks mun siskolle, ku sisko sitä pyyti. Me Tn kanssa sitten tehdään jotain kivaa, ehkä käydään syömässä ja leffassa, tai sitten tehdään hyvää ruokaa kotona. Yöelämään mä en millään jaksas lähteä, joten tuskin lähdetään. :) 

Tää jäänee lyhyeks postaukseks, koska kamera on kotona joten en saa kuvia siirrettyä tänne. Otin mä aamulla jo asukuvatkin, mut ne nyt on siellä kamerassa. :D Mulla on ollu iha järkyttävä päänsärky koko päivän.. Ei auta mitkään pillerit. Taitaa tosin olla univelkaa, oon nyt kolmena yönä käyny nukkuu 3 aikaa ja heränny 7-9 välilä. Ei riitä mulle, ei todellakaan. Tänää meinasin käydä nukkuu jo 22 aikaa, mut taidan käydä äkkiä pyörähtämässä keskustassa, kunhan lasten isä tulee kotiin. 

Ainii, se syy miks tulin nyt postaamaan... Mä sain töitä!  Tänää makoiltiin Nikon kans sängyllä melkein 11 asti, ja torkahdin, yht'äkkiä muistin et perkele mulla on puhelin äänettömällä jos ne soittaa siitä työpaikasta.. :D Oli tullu just viesti, missä oli et mut halutaan palkata! Mulla oli niiiin hyvä fiilis, ollu koko päivän. Tiistaina allekirjottamaan sopimukset, ja saa nähdä millon sitä sitten alotetaan :) Toivottavasti jo tässä kuussa, ni palkkakin maksettas jo tässä kuussa. Se pienikin raha tulee kyllä todella tarpeeseen... Mähän saan siis minimiäitiyspäivärahan, joten palkka ei tule vaikuttamaan siihen ollenkaan. Eli saan niiltä päiviltä ku oon töissä, ni 22e äitiyspäivärahaa  + palkka. :) 

Mä puhuin muuten siitä dieetistä kerran täällä, mut en tuukkaa alottamaan sitä. Se maksaa yli 300e kuussa. Ei todellakaan riitä rahat sellaseen. :D Okei, meillä menee 3 ihmisen ruokiin kuussa 900e (HERRAJUMALA) (tossa on tietysti pari tankkia bensaa, vaipat yms) että tuota joo.. Eihän se tuntus, mut kyl se tuntus. :D 

8 kommenttia:

  1. Onnittelut työn saamisesta! :)
    Itselläkin se edessä,mutta ujona en jotenki saa mitenkää aikaiseksi.Miten sait työpaikan,tutun kautta vai ihan oma aloitteisesti? Mitä pääset tekemään? Uteliaana kyselen :D

    VastaaPoista
  2. Hätäisenä en lukenut vanhempia postauksia mistä selvii työsi,kuin vasta kommentin jälkee.

    t.edellinen ano :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lähetin vaa avoimia hakemuksia kaikkialle, sit 3 viikon päästä lähettämisestä tuli puhelu et kiinnostaako tulla haastatteluu :) sit olin vaa oma itteni, ni sain! :) Pääsin siivoomaan. :D

      Poista
  3. Ookei :) Kuulosti helpommalta mitä luulin,huh.Taiku mulle on sanottu että mene paikan päälle ni antaa paremman kuvan...NOjoo mene ny ujona ihmisenä livenä sählää ja sönköttää ni ne vaan kaartaa mut kauemmin :D Mut pakko sitä on yrittää kaikilla keinoilla,ei oo ammattia ni ei välttis nii hyvää mahollisuutta saada töitä.
    Heh! :D No kyllä se o parempi ku ei mitään.Rahaa tulee enemmän ku ei tekis mitään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mites tommosee siiouspaikkaa meet kysyy töitä ku siellä on nii paljo ihmisiä.. :DD mua ainaki hävettäs mennä kysyy et "hei saanko teiltä töitä?" :D

      Poista
  4. :DD Mua hävettää mennä kysyy,oli se paikka mikä tahansa! :D Siks yritän sitä välttää ku mies pakottaa melkee..taidan valehella että joo kävin kävin ja sanoivat että eivät ota tälläistä päiväkotiin jolla ei ole koulutusta.... APUA,MITÄ MÄ TEEN!! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä nyt! :) Laita avoimia hakemuksia vaan ahkerasti, seuraa mol.fitä! :)

      Poista
  5. Hih :) Nojuu,täytyy laittaa avoimia hakemuksia menemään ja seurailla tota sivua!:)

    VastaaPoista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥