27.3.2013

HÖPIHÖPI

Mä nyt kerrankin ajattelin illalla tulla höpisemään. Väänsimpäs tossa eilen illalla taas yhden bannerin, ja olen jälleen tyytyväinen. :) Tällä kertaa bannerin sai Heidi!


Mun piti lisätä kuviakin, mut arvatkaapa mitä onnistuin tekemää? No hajottamaan meidän vitun muistikortin, onneku kerkesin siirtää ne kuvat! Argggh. Joten saatte nyt sit lukea kuvattomia postauksia, siihen asti ku saan muistikortin. Vois tietty kerralla ostaa isomman, vaikken mä varmaan sillä mitään tee, ku nykyään tyhjennän kaikki kuvat koneelle. Onneks! Pitää varmaan taas pari päivää käyttää tota instagrammia, ni saan ees jotain kuvia näitä tekstejä piristämään :) Mulla on nyt ollu nii paska tuuri kaikkien laitteiden kanssa (meidän netti ei toimi vieläkään, mut onneks kulta latas mulle puhelimeen sen nettipaketin, ni pääsen sitä kautta <3) joten kohta varmaan hajoaa konekkin. Onneks täällä ja facebookissa on kuvia, ni on ainakin sitten jotain tallessa jos tää kone sanoo ittensä irti.

Ohhoh, tänää ei oo tapahtunu ihmeitä. Niko oli tooosi pahalla päällä koko päivän, eikä oikeen nukkunukkaan. Näinköhän tulee lisää hampaita? :) 

Huomenna aattelin tehä jonkun näköstä videopostausta, kera Nikon :) Mikäli vaan keksin jonku höpötyksen aiheen. 

Mutta nyt ei tän enempää, kääriydyn kultsin kainaloo kattoo telkkaria :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥