7.3.2013

Huomentapäivää

Mun kroppa huutaa kahvia, mun kroppa huutaa suihkua ja mulla on olo ku ois krapula, jota mulla ei kuitenkaan ole. Mä valvoin vaan viime yönä liian pitkään ja heräsin tänään ihan liian aikasin. Syy mun valvomiseen oli se, et mä menin Mäntyharjulle moikkaa ystävääni (<3) Maria, ja tulinkin kotiin vasta joskus viiden pintaan yöllä. Me vähän värjäiltiin Marin hiuksia, ja jouduttiin välissä vielä ajamaan Kuortin abclle ostamaan lisää hiusväriä! Oli kyllä ihana taas pitkästä aikaa viettää aikaa Marin kanssa, ja niin, ettei ollut kiire kotiin! Tänään se sitten kostautuu. 

Tänään mä raahaan itteni salille, vaikka puoliväkisin mut nyt on pakko. 4 "Lepopäivää" peräkkäin on ihan liikaa, jos kyse on omasta laiskuudesta. :D Miten vaikeeta se välillä onkaan startata se auto, ajaa muutama kilometri, sammuttaa auto ja sit alkaaki se hyvä fiilis? :D 

Mun pitäs värjätä mun hiukset, mutku ei oo mitään hajua miten. Tää punane alkaa olee jo aika kuollu väri, mut toisaalta sen sais eloon taas värjäämällä. Sit onkin se hirveä rumba taas, et säilyy punasena. Edes pepperi ei tätä tällähetkellä pelasta. Ruskeakin himottas, tai musta.. Tumman ruskeeta en kuitenkaan halua, joten ensi pitäs ottaa värinpoisto ja sit värjätä.. Eikä punasuus silti häviäis. Musta taas on liian tumma, ihan liian tumma ja tylsä. Mietin eilen myös sitä liukuvärjäystä, mitä mieltä ootte? Päältä tumma ja latvoja kohti vaalenis. Vai sopiiko se ees näi lyhyttukkaselle (HEIDIIIII!?!)?


Wää, mä haluan lomalle. Koko perheen kesken. Jollekkin mökille pariks päiväks. Ois aika jees. :) Vois käyä lenkkeilee, viettää aikaa keskenään (ja kahestaan sitten kun niko nukkuu).. Oi! 


Mut joo, nyt mä lopetan tän pälättämisen ja teen jotain järkevää. 


Heidå. <3



2 kommenttia:

  1. Heidi rientää apuun :D
    Kyllähän liukuvärjäystä näkee paljo polkkapituuksissaki, niin miksei sun pituseen hiukseen sopis :) Mut lyhyempään hiukseen mä laittaisin mielummin sit aika pehmeen vaalennuksen, niin että alkais tummasta, keskeltä olis vähä vaaleempi ja vasta ihan latvasta vaalenis vielä muutaman asteen. Liian suuri väriero korostaa hiusten lyhyyttä, mut pehmee liuku sais hiukset näyttämään pidemmiltä! :) Kannatetaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Heidi :D Pitää kokeilla miltä se näyttää, ainahan sen saa piilotettua. :)

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥