7.4.2013

HUOMENIA

Noniin, löysinpäs itselleni hetken hengähdyshetken. Aluks on pakko kertoa, et Niko oli aamulla/yöllä (en kattonu kelloa) heränny ja noussu polvilleen sänkyyn. Heräsin siihen ku kuulu kops, ja jumalaton huuto. Jep, Niko oli kaatunu selälleen ja lyöny päänsä pinnoihin :( Siinä sitten rauhottelin Nikon ja meinas nukahtaa mun syliin joten laitoin sitte takasin nukkumaan. 

Mä en nyt jaksa kirjottaa tismalleen mitä tehtiin, joten lisään tähän vaan kuvia loppuviikosta/viikonlopulta, mitkä ei oo tänne vielä päätynyt. :) 













Kuten huomasitte, mä en juurikaan ole kameraa käyttänyt. Hölmö minä! Pitäs varmaan ruveta käyttämään tota pikkukameraakin taas, jos sitä tulis vaikka kannettua laukussa. Mullakun ei oo laukkua tolle mun Nikonille. 

Mä oon monesti miettiny, pitäskö ottaa kokonaan kuvat täältä blogista pois. Mut kuvathan kertoo enemmän kun tuhat sanaa? Mä en haluis raiskata teidän silmiä näillä paskoilla, laaduttomilla, tylsillä ja muutenki huonoilla kuvilla. Mä en osaa kuvata, eikä mulla oo minkäänlaista silmää valokuville. Mut minkäs teet. Tiedän monta ihanaa bloggaajaa, jolla on aina niin täydellisiä kuvia. (mm EmiliaMinttuEssi, ja Viivi) Ehkä suurellasuurella harjoittelulla mäkin joskus pääsen tolle tasolle? Sehän vaatii harjoittelua, lisäosien ostamista, harjoittelua, parempaa kameraa ja harjoittelua! Mutta eikös se niin mene, että harjotus tekee mestarin? Mä odotan sitä, et Niko on isompi (ja sitä valosampaa omakotitaloa), tulee vielä eläväisempiä  ja liikkuvaisempia kuvia! :) Ja onhan se nyt selkeästikin kivempi lukea tätä blogia ite myöhemmin, ku kuvia on! Joten, paskatkuvat jääköön toistaiseksi! 

Kylläpä meni ihan ohi aiheen tää kirjotus! Mutta ainakin tuli sitä mun haluamaa pituutta! 

Ainiin, sitähän mulla vielä et meillä ei syödä. Siis Niko ei syö. Eilen meni yks purkki sosetta, vaikka yritin kyllä jokaisella aterialla jotakin antaa. Ainoa mikä meni oli se yks sose ja maissinaksut. Mä sit jokavälissä olin tunkemassa niitä maissinaksuja (en tietenkään lähellä ruoka-aikaa), ettei toinen ihan nälkää nää. En tiedä onko hampaita tulossa sit lisää, koska yöt on ollu TOSI levottomia, huutoa huutoa ja huutoa, ja nyt tuo syömättömyys..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥