1.4.2013

Hyvää yötä ja huoooomeentaaa

Mä makoilen peiton alla sängyssä, eikä mua yhtään nukuta joten ajattelin tulla höpisemään tänne blogin puolelle. Huomenna sitten teen vähän pidempää postausta kera kuvien. 

Arki. Mikä ihana asia! Mä oikeesti rakastan niitä aamuja kun herään Nikon kanssa kahdestaan. Voin tehdä asiat omalla tavallani, eikä kukaan oo sanomassa mitään mulle (älkää huoliko, rakastan myös niitä aamuja, ku T on kotona, koska saan nukkua tai herätä Tn vierestä <3)! Te ette varmaan tiedä sitä, mut aamut on mulle tosi vaikeita. Varsinkin sillon, jos joku puhuu mulle ja mun pitäs jaksaa vastata. Nikolle höpöttelen paljonkin aamuisin, oikeastaan koko aamupuuhien ajan, mut se on jotenkin erilaista. Se tunne, kun otan aamukahvin ja lyöttäydyn koneen kanssa sohvalle, Niko puuhailee omiaan ja mä omiani. Ennen Nikoa mä vihasin aamuja, ehkä eniten tässä maailmassa. Varsinkin sillon, ku mun piti mennä kouluun/töihin. Mä en koskaan osannu herätä tarpeeks ajoissa, koska aina tuli kiire! Mä oon niin pirun hidas aamuisin, koska tarviin ainakin sen pari tuntia aikaa herätäkseni ihan kunnolla uuteen aamuun. Nikon kanssa sitä heräämisongelmaa ei ole, koska mulla on aikaa tunteja. Oikeastaan vaikka koko päivä, jos mä haluan. Nikon aamujutut ja syömiset ja nukkumiset ja leikkimiset yms jaksan kyllä hoitaa, mut mä en jaksa laittaa itteeni. Se oli ehkä se vaikein asia siinä koulun käynnissä. Yleensä mä hoidankin omat aamujuttuni (hampaat, pukeminen, meikkaus, syöminen) sillon, ku Niko on jo ekoilla päikkäreillä. :) Enkä mä todellakaan ois semmonen, et aamusta asti pitäs koko päivä touhottaa jotakin! T aina olettaa, et samantien ku mä nousen sängystä mä siivoisin ja tekisin kaikkea. Nounou! Ja jos mun aamu alkaa huonosti, mun koko päivä on ihan pilalla. 


Entäs illat sitten? Mä en malta mennä nukkumaan. Niko käy nukkumaan siinä 19 pintaan, joten siinä on aika monta tuntia "omaa aikaa", mut silti tuntuu et tunnit loppuu kesken ja aika menee kauheaa vauhtia. Yleensä me T:n kanssa katotaan telkkaria, istutaan vierekkäin koneilla tai siivoillaan. Ja me myös syödään, ruokaa, herkkuja yms. :) Illoista mä en tykkää yksin. En todellakaan. A) Mä pelkään sikana B) On ihanaa kun on joku kenen viereen/kainaloon sujahtaa. Ohjelmiakin on kivempi katsoa kahestaan. :) Musta on myös älyttömän ihana käpertyä sängyssä jonkun kainaloon ja nukahtaa siihen. 






kuvat antoi google


Jep, kello lähenee puolta 12. Eilen sain päätökseen Gossip Girlin 4 tuotantokauden, eikä oo vielä Netfilxiin tullu uutta.. Noni, nyt on taas ilta pilalla! Mitähän hemmettiä mä katon? :D Noni, suositelkaas mulle jotain hyvää, ulkomaista sarjaa, joka ei oo pelottava. Mieluiten jotain draamaa. :) Pitäs löytyä Netfilixistä. Mä nimittäin joka ilta katon jotain, yleensä Gossip Girliä, sängyssä puhelimella. Nollaa päivän ajatukset ja tapahtumat, joten uni tulee hyvin! 

Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin, nukkukaa hyvin!

4 kommenttia:

  1. gleen kaikki 2 tuotantokautta katoin netflixistä ja en ois ikinä uskonu että se voi olla noin hyvä jäin siihe sarjaan ihan koukkuun..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mä oon miettinykki et voisin kattoo, mut katoin joskus yhe jakson telkkarista ja oli kauheen tylsä :D Johtu kyl varmaa siitä, etten ollu nähny alusta asti koko sarjaa :)

      Poista
  2. How I met your mother! Ei draamaa mutta PARAS. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaksoin kattoo sitä eile ekat 10 min :D aloin kattoo jotai diva sarjaa.. siinä alus joku muija kuolee ja sit se vaihtaa ruumista :D

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥