27.4.2013

Mua väsyttää, Niko ei nuku, nyt se leikkii Tn kanssa makkarin lattialla ja mä "nukun" sohvalla, mua vituttaa. On käyny jo yöllä mielessä poistaa tää blogikin, kokoajan stressaan siitä, mitä oon luvannu postailla ja millon. Aina ei vaan jaksa aukasta koko bloggeria. Yleensä mulla on hirvee hinku päästä kirjottaa teille, mut nyt on sekin laskenut. Kauhee angstifiilis. Mun "masentuneisuus" varmaan huokuu tänne blogiinkin, tekstit on tylsiä, kuvattomia ja kaikkee mahollista. Äh. Ehkä mä pistän tän blogin hetkeks tauolle? Ehkä. En tiedä. 


2 kommenttia:

  1. Oi voi, ei blogista kannata stressiä ottaa! Sun perhe tarttee sua enemmmän kuin yksikään sun lukijoista. Kyllä jokainen perheellinen (ja perheetönkin ihan varmasti) tietää, että asiat ei aina menen niinku on suunnitellu. Jos päivällä miettii, että teempä sitten illalla sen ja sen homman niin sitä saattaakin illan tullen olla niin raato, että jää homma väkisinkin myöhempään ajankohtaan.
    Ota kuule ihan rennosti vaan :)
    Hyvää kesän odotusta!

    VastaaPoista
  2. Mä olen ainakin jättänyt bloggailun aina välillä pois, nyt vasta kohta melkein viikkoon avasin koko bloggerin. Se on se perhe ja oma hyvinvointi tärkeämpää! Just relax! :)

    VastaaPoista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥