5.5.2013

HEPPAILUA


Jälleen kerran, näin heti alkajaisiks pahoittelen kuvien laatua. Mun kännykän kamera nyt ei satu olemaan mitään huippuluokkaa, mutta saatte tyytyä näihin. Käytiin siskontytön kanssa kattomassa mun serkun ratsastustuntia Niemenpellon tallilla. Kuvissa olevat ponit ovat siis kyseisen tallin. Enkä mä muuten tiedä, miks osassa kuvissa on tollanen harmaa alareuna? :D 

Ajattelin nyt tähän väliin kertoa sen, et itsekinhän olen ratsastusta harrastanut, olin sillon joku 12-13v. En kuitenkaan ollu mikään heppatyttö. :) Kävin tallilla pari kertaa viikossa, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Sillon tällön myös hoitelin heppoja ns. "vapaa-ajalla", ilman ratsastusta siis. Tällätavalla sain ilmaisia ratsastustunteja. :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥