21.5.2013

HILJASTA

On taas ollu melko hiljaista täällä blogin puolella, pahoittelut siitä. 

Herättiin tänää 7.45, Niko oli vielä ihan väsyny joten hain sille maidon ja otti sen ilolla vastaan. Kello on nyt 8.20, ja siellä se vetää edelleen unia. Mua ei enää väsyttäny yhtään, joten aattelin nauttia kerrankin aamukahvin ihan rauhassa. Heräsin ihan virkeenä, ei tehny ees tiukkaa herätä, vaikka nukahdinkin joskus 3 maissa. Tai vaille 3 katoin vikan kerran kelloa. Mä oon nukkunu ihan älyttömän huonosti koko viime viikon ja ilmeisesti unettomuus jatkuu. 

Tosiaan lauantaina olin töissä Mimicon - tapahtumassa, joka järjestettiin täällä Mikkelissä. Olin järjestyksenvalvojana ja oli ihan kivaa. :)

"työasu", tähän päälle vielä t-paita ja  järkkäriliivi, kyllä, mulle tuli kuuma. :D



Sitten eiliseltä kuvia, pakko oli räpsiä muutama. :)





2 kommenttia:

  1. Mä veikkaan että tää alkava helle ja valoisuus vaikuttaa uniin, koska itsekin olen nyt kärsinyt pienoisesta unettomuudesta jo kolmena yönä, aina joskus 2-3 aikaan kattonu viimeisen kerran kelloa. Ihana, typerä kesä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii voi olla. :D On vielä valosaa, ku pitäs mennä nukkuu! Makkari meillä on onneks suht pimee, ihan Nikonkin takia :)

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥