13.5.2013

Höpöttelyä kahvikupposen äärellä

Mä oon muuten niin nero! Googlettelin postausehdotuksia, ja löysin blogin, jossa kerrottiin miten blogeista saa mainokset piilotettua. Nyt mua varmaan ketuttaa vähän vähemmän lukea lifestyle-blogeja, jotka on yleensä tuupattu täyteen mainoksia. Kiinnostuitko? Ohjeet täällä! Kuten tuolla sivullakin mainitaan, eihän se ole keltään bloggaajalta pois. Ne jotka mainokset piilottaa, tuskin muutenkaan mainoksia klikkaisi. Huomasin tolla sivulla muutamia muitakin vinkkejä bloggailuun, ja aion kyllä illan pimeinä tunteita selata koko blogin läpi. 

Kiinnostaisko teitä muute kesäkuteet postaus? Sain eilen äitiltä kassillisen kesävaatteita, jotka ei oo alunperin ollu mun tyylisiä, mut varmasti tulee nyt käyttöön! Mistä lähtien meidän äitillä on ollu nii kivoja vaatteita, vai onks musta vaan tullu aikuinen? Mun pitäs käydä ostaa kesäkenkiä, meinasin etten tänä kesänä kävelis koko kesää tennareissa, vaan ostasin muutamat sandaalitkin. Mistä löytyy kivoja sandaaleja, millä ois ok kävellä, ei korkoa (jos joo ni kiila), mut ei kuitenkaan mitkään varvassandaalit, tai semmoset vanhanaikaset remmisandaalit? 

Ulkona on muuten ihan tajuttoman ihana ilma. Niin on meijän parvekkeellakin, joten hainkin kahvikupin ja läppärin parvekkeelle ja nyt istuskelen ja kirjottelen täällä. Harmi, ettei tähän paista aurinko kun illasta, mut on tässä siltikin lämmin. Mittari näyttää +15. Cool! Ilmeisesti kesä on saapunut. Siitä syystä mä ihmettelenki ihmisiä, jotka kulkee vielä toppatakki, pipo, kaulahuivi ja hanskat kädessä. C'mooon! Ei täällä nyt sentään enää talvi oo. Ton ihanan ilman takia ajattelinki lähtee tänää Nikon kans kaupunkii, mut Milla ja Mea tuleekin meille, joten sain hyvän syyn siivota. 

Ainii, sitähän mun muuten piti kysyä, et haluutteko te lukee pelkästään Nikosta, vai ihan muustakin? Musta ois niin ihana kirjottaa blogia, mikä ei pyöris pelkästään Nikon ja äitiyden ympärillä. Mä oonkin pari kertaa miettiny tekeväni uuden blogin, missä en kertois Nikosta. Mut on paljon helpompaa ja vähemmän aikaa vievää kirjottaa yhtä blogia, johon kirjottasin vähän kaikesta.  Miltä kuulostaa? 

Jokohan mä nyt lopettaisin tän höpöttelyn ja siirtyisin tonne siivoomisen ihmeelliseen maailmaan. 




4 kommenttia:

  1. Mäkin kirjotan vaan yhtä blogia, joka ei pyöri pelkästään Renin ympärillä, (eikä myöskään S-piparin, eli masuasukin) Vaan kertoo ihan yleisesti kaikesta mikä vaan mun elämään liittyy. Ja itsekin tykkään enemmän lukee sellasia monen asian blogeja :) Eli ihan pokkana vaan, jos jotain ei kiinnosta, ni sitten ei kiinnosta, kirjotat just siitä mistä haluat kuule!


    http://wholewednesday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ihan kaikesta kirjottelet nii se on kivaa sit lukea.. ei tarvii pelkästää äitiydestä ja Nikosta kirjotella.. :)

    VastaaPoista
  3. Mä kirjoittelen ihan kaikesta koska haluan :D Tarkoitus ei ole että on muksuista kertova blogi, hommat vaan menee aika usein niin että niistä kirjoittelen sillä ne tuossa arjessa eniten vaikuttaa :)

    http://kullatut-kullat.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Mä en jotenkin osannu kommentoida kaikkiin erikseen, ni vastaan nyt sit tällein yleisesti, että SELVÄ! :) Jatkossa en mieti sitä, käsitteleekö postaus Nikoa ollenkaan :D

    VastaaPoista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥