2.5.2013

VAPPU

..Oli ja meni. Milla ja Mea ei tullutkaan, joten oltiin ihan oman porukan kesken. Tiistaina käytiin hakemassa pitsaa, käytiin prismassa (herrajestas miten paljon porukkaa) ostamassa munkit ja tultiin kotiin. Mä lupauduin olemaan mammalle kuskina, joten sitä sitten illan aikana heitin paikasta A paikkaan B, mut välissä olin aina kotona. Keskiviikkona me mentiin äitin luokse, koska mun piti palauttaa sen auto. T ja Niko tuli sinne sitten perässä. Olin sitten erittäin viisas ja jätin rahapussini sinne.. Eli siellä on nyt sitten ajokortti, pankkikortti yms tärkeet kortit. Hyvä minä ja mun muisti! 

Kävin muuten eilen taas vaihteen vuoksi rääkkäämässä itteeni salilla, ai suakeli miten hyvä fiilis jäi! Pikkasen kovempaa ois voinu vielä vetää (crossilla 45min, 5000m, kaloreita 300), varsinkin salin puolella. Tohon crossiin oon ihan tyytyväinen, näin alkajaisiks pitkän tauon jälkeen. Vielä mä niitä tuloksia parannan! Uskaltauduin eilen jopa sinne yleiseen saliin, kun oli niin hiljasta. Jospa jatkossakin uskaltaudun sinne, enkä enää kävis siellä naisten puolella. Oli nimittäin pikkasen tehokkaammat laittaat siellä yleisellä puolella. 


Nyt mä rupeen pakkaamaan hoitolaukkua, otetaan nimittäin suunnaksi keskusta, ihanan ilman ja ihanan seuran merkeissä. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥