22.6.2013

HUOMENTAPÄIVÄÄ

Parin tunnin yöunilla on hyvä porskuttaa eteenpäin! Ei muutakun kahvia koneesee. 
Juhannus, mitä me ollaan tehty? Ei mitään. Syöty normaalia paremmin. Ei olla ulkoiltu, vaikka sää on suosinu. No, eilen käytiin satamassa kattomassa kokko. Mä en oo yhtään ihmisiä, jotka viihtys kaupungissa juhannuksen, tai koko kesän. Nounou! Kyllä sinne mökille on päästävä. Tätä vaan vähän rajottaa se, ettei ole omaa mökkiä.. Miten helppo se oliskaan! Mä ainaki asusin koko kesän siellä, joten ei se hukkaan ainaskaan menis. Haluisin semmosen huvilatyylisen, mut ripauksen vanhanaikasuutta. Ja tietenkin järvenrannalta. Mä muistan kaikki lapsuuden kesät mökiltä, ensin isin kanssa mun tädin mökiltä, ja sen jälkeen mun toisen tädin miehen mökiltä. 


Ps. Tänää mä meen salille. Ajan kanssa. Rääkkään itteni hengiltä. Siellä ei varmaan hirveesti porukkaa ole. Mutta nyt, adios!


♥: Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥