19.6.2013

Nimetön

Kello on 9.26 ja Niko nukkuu edelleen. Mä ite heräsin tossa jo vaille 9, ihan vaan *naps* eikä mua enää väsyttäny, joten päätin nousta ylös ja kerrankin nauttia hiljaisesta aamusta. Ensimmäisenä kahvinkeittimelle, jonka napsautin päälle (olin illalla ladannu valmiiks) sohvalta viltti käteen ja parvekkeelle. Eikä kukaan rymissy parvekkeen ovea vasten, kukaan ei huutanu äitiä, kukaan ei menny tietokoneelle. Ihana aamu! Näitä aamuja lisää kiitos. Tästä on pakko tulla hyvä päivä, joten sen kunniaks lupaan siivota ainakin makkarin ja vessan. Jos mä oisin fiksu, tekisin sen nyt. Mutta koska en ole, nautin nyt tästä hiljasuudesta tekemättä yhtään mitään. :) 
Kelikin näyttää aurinkoiselta, joten ehdottomasti tän päivän juttuihin kuuluu myös ulkoilu! Siitä miten ja missä ulkoillaan, ei oo vielä tietoa, mut koko päivää en aio sisälläkään jumitella. 

Kello on 10.08 ja sängystä rupes kuulumaan "äti,äiti,tätätätätätätä!" Eli Niko siis heräs. Nikollakin on ilmeisesti hyvä aamu, siihen malliin sängyssä hymyili. :) 


**

Niko meni päikkäreille. Mun pitäs siivota se vessa nyt, koska se on kaikista helpointa ku ei oo pikkupahoilainen vetämässä kaikkea alas heti. Mutku eiii jaksas. Tuli muuten tosta siivomisesta mieleen, et Niko söi eilen LCD- näytön puhdistusainetta.. No eihän siinä, soitti myrkytystietokeskukseen, josta sanottiin ettei vaaraa ole. Vähän voi vaan kuplia mahassa, joten ruoka ja juomiskielto oli 2tuntia. Hikka vaan tuli, ei muuta. Ei Niko nukkunukkaa, joi vaan maidon sängyssä ja rupes höpisemään. :D

**

Kello on puol kolme. Mä sain siivottua vessan ja parvekkeen. Niko on nyt oikeesti niillä päikkäreillä, nukkunu jo tunnin. :) Kerkesin jo juomaan kahvinkin, nyt otan taas vaan rennosti! Vielä jos jossain vaiheessa jaksas siivota ton makuuhuoneen, ni mun siivouskiintiö on tältä päivältä täysi, ja T saa siivota keittiön, eteisen ja olohuoneen. 





♥: Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥