5.7.2013

I'M BACK

Kyllä mä nyt palasin tänne bloggeriin, tää oikeen huuti mua takasin ainaku kirjauduin sisään tsekkaamaan seuraamani blogit. On tää vaan niin helppo käyttönen, et mielelläni pysyttelen täällä. Lukijoita tauon aikana hävis, mut eipä se mitään! :) Toivottavasti te luottolukijat ootte kuitenkin vielä siellä, sillä teidän takia tätä jaksan kirjottaa!

Illalla kaveri soitti et lähenkö käymää Kuusankoskella, ja mä lähdin, koska suunnitelma oli palata takasin niin et kerkeen hyvin vielä nukkua enneku Niko heräilee. Kotona oltiinkin sitten 4 maissa, monen kommelluksen kautta.. Hengenlähtö oli lähellä, mut onneks hyvän kuskin takia siitäkin selvittiin säikähdyksellä (hanna ja hannan refleksit♥)! Kopioin tähän mun kommentin mun tilapäivitykseen;

kivat kirjotusvirheet :)

Nikolla oli tosiaan eilen 1v neuvola, synttäreitä juhlitaan huomenna ja sunnuntaina, maanantainahan ne on virallisesti! :) Teen sitä 1v postausta sitten synttäreitten jälkeen. Eilinen ja tää päivä meni/menee siivotessa ja leipoessa, onneks ihana Riina lupas leipoo mulle kakut♥ En voi kun kiittää sitä et mulla on niin ihania ihmisiä ympärillä!







♥: Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥