11.7.2013

Tein videopostauksen aamulla, mut se jäi nyt kuitenki sit julkasematta! Olin nimittäin hiukset märkänä ja pelkkä pyyhe päällä :D Nyt oon vahtii siskon lapsia ku ne on töissä, ja huomenna taas duuniin. Sitä ennen tulee ystäviä mäntyharjulta käymään :) Ihana nähdä pitkästä aikaa! 
Mulle saa ja pitää edelleen laitella niitä postausehdotuksia, esim. tänää mulla ois hyvin aikaa kirjotella jostain, mut mun pää lyö ihan tyhjää! Tai ehkä mä sittenkin käytän "vapaa-aikani" hyödyksi ja kerrankin nukkusin. Viikonloppuna nimittäin univelkaa varmasti taas kertyy, mutta, Tllä alkaa huomenna L O M A! Sitä onkin ootettu vuosi. Mitää ihmeellistä me ei varmaan tehdä, ollaan kotona ja rentoudutaan, ulkoillaan ja ehkä kyläillään kavereilla. Sovittiin siskon kanssa et ens viikolla Niko tulis niille yöks, joten saadaan ees yks yö lomalla "lomailla"!


minä ja pikkusisko! :D






tossa yllä muutama kuva kännykästä!

♥: Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥