1.8.2013

PIKAPOSTAUS

Sohva, tietokone, siideri ja ruoka. Sitä mä tarviin just nyt! 
Hommat alkaa olla ohi, huomenna enää listojen laitto, tavaroiden laittaminen paikoilleen ja siivous. Sit se on siinä, meidän olohuone remontti. Mä oon niin täynnä tätä sotkua, et oon käyny shoppailee tällä viikolla vissiin vähän joka päivä. Oon ostanu itelleni hupparin, h&mltä uuden pannan (sisko varasti entisen), Nikolle kahdet kollarit, itelleni luomivärin, kehyksiä ja tyynynpäällisiä. Ja kaiken tän mä oon tehny kipeenä, kuume ja flunssa iski siis päälle. Niko on valvottanut yöt, oletan et tekee poskihampaita. Esittelen teille uuden olohuoneen, kunhan nyt tosiaan saan kaiken järjesteltyä uudestaan. 

Pakko palata vielä tohon edelliseen A beautiful body - postaukseen: Joka kerta ku huomaan et blogiin on tullut uusi kommentti, pelkään et siellä odottaa se ensimmäinen "hyi mikä läski" kommentti, mut ei! Ei yhenyhtä! Oon ylpeitä teistä. :) 

Nyt tosiaan sen ruuan kimppuun, palaillaan!



♥: Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥