10.9.2013

Moikkamoi!
Viime yö oli ihan karsea! Niko heräs 11 aikaan itkemään, otin sen sitten syliin ku ei meinannu rauhottua omaan sänkyyn. Tuli juomaan maitoa mun syliin sohvalle ja nukahtikin sitten siihen. Kannoin omaan sänkyyn, heräs taas. Taas sama homma. Lopulta luovutin ja hain oman peiton sohvalle, johon käärin vähän Nikoa ja katselin Erilaisia Äitejä katsomosta, olin valmiina siis nukkumaan sohvalla kamalissa niskasäryissä.. Päätin kuitenkin vielä kerran yrittää ja nostin Nikon nukkuvana mun peiton sisään edelleen käärittynä omaan sänkyynsä. Niko käänti kylkeä, otti maitopullon suuhun ja nukahti. Jes! No, kävin pesemässä hampaat ja kömmin Tn peiton alle meidän sänkyyn.. Mua koski ihan joka paikkaan ja vielä 3 aikaan kurkkasin kelloa.. Kivakiva. 
Aamulla sitte heräsin Tn räkättävään nauruun ja olin hetken et wtf. Avasin silmät ja T käskikin mun heti kääntää pään Nikon sängyn suuntaan.. Siellä se pippeli paljaana seisoskeli! Eli vaippa oli aamun aikana saanut kyytiä ja pari kakkapökälettäkin sängystä löyty! :D Ei voinu kun nauraa, vaikka samalla vitutti, nimittäin se mun peitto..... :DD

Vein Nikon ihan normisti hoitoon, 9.15. Lähin ite suoraan koululle hakemaan etäpaketteja, ja siitä ajelinkin nuorisokahvilalle, missä meillä oli ensimmäiset tunnit. Sieltä sitten koululle syömään ja matikantunnille, johon opettaja tulikin puol tuntia myöhässä.. Oltiin jo lähdössä kotiin, kunnes opettaja sit ilmesty paikalle. Kuka hullu oikeesti jaksaa laskee matikkaa 3 tuntia?! 




♥: Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥