26.11.2013

MITÄ RAKASTAN ITSESSÄNI?

Mua ei kukaan tähän haastanut, joten päätin ihan itse haastaa itseni! Eli kerron viisi asiaa, mistä itsestäni pidän. Lupaatkaa tekin siellä ruudun toisella puolella miettiä itsestänne viisi hyvää asiaa, ja kommentoikaa ne postauksen kommenttikenttään! 


1. Hiukset
Mun suhde mun hiuksiin on aika ristiriitanen. Toisena päivänä vihaan, toisena rakastan. Mutta onhan ne ihanat! Tuuheat, paksut ja tällä hetkellä juuri oikean väriset.

2. Nenä
Mulle on sanottu et mulla on tosi söpö ja pieni nenä. :D Tykkään kyllä itekkin siitä, ei oo ainakaan mikään iso pottunenä, vaan on just hyvä mun kasvoille. 

3. Pylly
Vaikka aina kuvittelen ettei mulla muka oo pyllyä, mut pakko sanoo et kyllä se näyttää tosi hyvälle! :D 

4. Tissit
Mä oon onnekas, koska mut on varustettu ihan hyvällä rintavarustuksella.

5. Ranteet
Tykkään, ku ranteesta näkyy noi luut tossa. Ja mulla ne näky.. Mulla on myös tosi kaposet ranteet, mikä on mun mielestä tosi kaunista. 

kuva googlesta

♥: Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥