31.12.2013

BLOGIVUOSI 2013, OSA 2

HEINÄKUU
-NIKO MURU 1V!!!!!<3
-Käytiin Karijoelle Karkin kanssa
-Käytiin hyperdinossa
-Aloitettiin olohuone remontti
-Nautittiin Tomin lomasta
-A beautiful body haasteeseen osallistuminen

ELOKUU
-Koulu alkoi
-Niko meni ryhmikseen hoitoon
-Käytiin Kouvola Night Cruisingissa
-Oltiin siskon kanssa kahestaan sähköttömällä mökillä:D
-Niko otti ekat askeleet ilman tukea! 
-Tutustumisleiri 

SYYSKUU
-Kirjotin ainakin paljon tekstejä ilman otsikoita, ärsyttävää
-Kävin Joensuussa
-Oon kirjottanut vähän postauksia

LOKAKUU
-Ostettiin Tomille samsung galaxy tab 2
-Nita teki musta postauksen
-Niko muutti omaan huoneeseen
-Otin ekat ripsien pidennykset
-Tein pitkästä aikaa mitä niko osaa -postauksen

MARRASKUU
-Kävin teatterissa
-Vietettiin isienpäivää
-Mun ja Tomin postaus
-Oltiin Nikon kans viikonloppu ihan kaksin
-Tein unelmakoti - postaukset
-Ostin uuden puhelimen!!

JOULUKUU
-Vietettiin itsenäisyyspäivää
-Vaihdettiin keittiöntuolien päälliset
-Viettiin joulua 
-Lahjapostaus


Ihanan kamalaa, viimeistä päivää viedään. Aika mitäänsanomaton, vaikka olihan se Nikon ensimmäinen kokonainen vuosi. Riitoja, sovintoja, välien poikkimenemisiä, uusia ystäviä. Mä oon onnellinen joka ikisestä päivästä, joka ikisestä hetkestä. Mä olin väsynyt, mä olin maailman onnellisin. Mä oon kiitollinen siitä, et edelleen mulla on ne muutama ihana ihminen, jotka edelleen jaksaa mun kanssa tätä elämää eteenpäin tallustaa, jaksaa olla tukena ja antaa mun tukea. Ystävät, teitä ei korvaa mikään. Sä kyllä tiiät, jos mä sua tarkotan. Mä oon kiitollinen perheestä, Tomista joka vieläkin jaksaa mun temppuiluja. Uusi vuosi, uudet kujeet, paljon uusia mahdollisuuksia. Toivottavasti ensi vuonna tulee paljon ihania ihmisiä lisää mun elämään, toivottavasti ensi vuodesta tulee elämäni parhaimpia vuosia, toivottavasti mitään ikävää ei tapahdu.


Tän vuoden kuunnelluimmat biisit:

 Anna Puu - Säännöt rakkaudelle


   Samuli Putro - Kolme sisarta

Mikael Gabriel - Älä jätä mua


 ♥: Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥