6.12.2013

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ! :)

Mä juon kahvia, pojat makoilee vielä sängyllä ja kattelee Niko - Lentäjän poikaa. :) Tänää äiti ja isi lähtee juhlimaan ihanien ihmisten kanssa pikkujouluja, Niko menee siskon luokse. Mä tosin oon selvä ja meen yöllä jo siskon luo, herään sitte aamulla lasten kanssa. Pitää muistaa käyttää kameraa, ni jos ois tällä kertaa kuviakin teille näytellä. :) Facebookkia KLIKKLIK kantsii myös seurata, sinne varmasti päivittyy enemmän juttua! 
Ostin eile uuden ripsarin, ja samalla hintaa sainkin myös tussi eyelinerin. Jospa oppisin vihdoin tekemään rajauksia! Sokoksella noiden yhteishinta oli 17,90, oli semmosessa lahjapakkauksessa. 



Kohta aattelin ruveta ettii vaatteita iltaa varten, hirvee vaatekriisi! Aattelin laittaa siskolta lainaamani mustan pitsimekon, legginsit ja jonku neuleen siihen päälle, jalkaan ehkä saappaat?, ne ei oo ainakaan liukkaat, ja lämmittääkin vähän. Hiukset meinasin jättää auki, mut koska mulla on nii paksu tukka, tulee tosi kuuma kun tanssii, jossei ne oo kiinni. Joten, ehkä keksin jotain kivaa. Hiuslakkaa vaan pitää käydä ostamassa, sekä pinnejä. Oon aika hyvä hävittää noita pinnejä.. :D Sit niitä aina löytyy millon mistäkin, muttei yhtää sillonku niitä tarviis. Lakkakin loppu varmaan puol vuotta sitten, mä en vaan tarvii sitä kovin usein, ni ei tuu koskaan ostettua. 

♥: Jonna

2 kommenttia:

  1. onks toi ripsari hyvä? mulla hakusessa uus :p harmitus kun akku loppu kamerasta, ois ollu kiva nähä illalta kuvia (facebookista tieto;)) toivottavasti oli kuitenkin kivaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On toi tosi hyvää. :) Ehkä vähän karisee mun mielestä, mut muute on hyvä! No niimpä!! :( Oli kyl tosi kivaa, vaikka kuskina olinkin! :)

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥