11.12.2013

KOULUPÄIVÄ

Eilen oli taas pitkästä aikaa ihan kokonainen koulupäivä! Eli 8-16. Tenttikin meillä oli, mikä mun mielestä ainaki meni iha hyvin. Jos siitä 2 sais. :) Saatiin myös Elämänkulun esseet, mä sain K3!! Eli siis paras! Jessss! Aiheena mulla oli vanhemman kuolema. Perjantaina alkaa loma! 




Askarreltiinpaskarreltiin aamupäivä. Rupes jo pikkasen kyllästyttää, joten heiluttiin sitten kaikki vuorotellen mun kameran kanssa. Pitäsköhän mun tehä joku päivä semmonen päivä Jonnan kanssa, ja heilua kameran kanssa ihan koko päivä, myös koulussa? :D Maalailtiin tollanen iso joulukuusi, en kyllä tiedä mitä varten, mut eiköhän sekin selviä aikanaa.

Tänää ois TOP-info. Toppihan alkaa tammikuussa ja kestää 7 viikkoa, eli perjantain jälkeen ei mennä koululle takasin 10 viikkoo!! :D






Olipas outoa kirjottaa koulusta, tuli ihan ala-aste mieleen.. :D
♥: Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥