9.12.2013

toinen megapostaus

Kerrankun kirjottaa pitkän postauksen, siihen jää koukkuun! Tekis mieli vaan kirjottaa, kirjottaa ja kirjottaa. Tää on nimittäin ihan tosi hyvä tapa purkaa ajatuksia, ja saada uusia näkökulmia asioihin, kun väkisinkin kirjoittaessa joutuu pohtimaan asioita enemmän. Mä oon aina tykänny kirjottamisesta, vaikken sitä enää kunnolla osaakkaan. Nuorempana kirjotin helposti 5-7 sivun novelleja, ja tarkistutinkin ne usein meidän yläasteen äikänopella. Äikässäkin olin ihan huippu, oisin ollu 9 oppilas, jos siellä koulussa olisin joskus viihtynyt. Mutta koska mulla oli ilmeisesti parempaa tekemistä, tippu mun numero 6. Koulun vaihdoksen jälkeen en sitten enää saanut sitä tarpeeksi nostettua, koska ei saanut nostaa niin paljon. Numeroksi jäi todistukseen kahdeksikko. Oon mä kyllä siihenkin tyytyväinen!

Haluisin mä tätä blogiakin päivittää useemmin jollain järkevillä postauksilla, mutta koska oon niin pirun tylsä ihminen, en koskaan keksi mitään järkevää, mistä jaksaisin selittää paljon (lukekaa: mitä te jaksasitte lukea). Tehän voisittekin ehdotella mulle aiheita, mistä voisin kirjottaa inspiksen nostellessa päätään. Kummasta te muuten tykkäätte enemmän? Postauksista joita nyt on ollu, vai tälläisistä pidemmistä? Kertokaa ihmeessä mielipiteenne, vaikka kirjotankin blogia pääsääntöisesti itseäni varten. Mutta teidän lukijoiden takia tätä jaksan kirjottaa, koska muutenhan mä kirjottasin paperiseen päiväkirjaan. 

Oishan se aika mahtavaa tehä tätä työkseen, mut se vaatis vielä paljon opettelua, parempia kuvausvermeitä ja taas kirjottelun harjottelua. Mun elämä tosin on oikeasti niin tylsää, ettei kukaan sitä varmaan oikeesti jaksa seurata! :D

Mä oonkin miettinyt nyt paljon tätä blogia, ensinnäkin nimi. Se kertoo blogista aika paljon, ja Meidän mukana siitä kyllä kertoo, mut hei, SO BOOOOOORIIING. Joten jotain kekseliäämpää pitäis kehitellä. Mietin myös sitä, lopetanko kirjoittelun Nikosta, ja keskittyisin enemmän vain muhun ja mun ajatuksiin? Toisaalta, aloin kirjottamaan blogia Nikon takia, joten ois tylsää hävittää koko pääidea. Ehkä mä voisin vaan enemmän kirjotella just niitä mun ajatuksia ja mielipiteitä. Pysyis ehkä lukijoidenkin mielenkiinto yllä. Noi kysymysmerkit kuvaa hyvin mun ajatuksia nyt. En mä oo ainakaan bloggaamista lopettamassa, älkää pelätkö! Mut eiks pienet muutokset aina vaan piristä? :) Muokkailin jo ulkoasuakin tänää, joten pahoittelut sille joka luki mun blogia just sillonku mokailin ihan huolella tän kanssa!


Noni, nyt sanokaa niitä mielipiteitänne ja kertokaa ihmeessä jos luitte tän loppuun asti! :D


♥: Jonna

4 kommenttia:

  1. Ehdottomasti ennemmin pidempiä postauksia! Joulukalenterista mä yleensä tykkään blogeissa ja sullakin on omaperäinen teema, kirjotat vaan tosi lyhyesti niistä sun tykkäyksistä.. voisit vähä selittää että miks joku on sun lempilaulu yms, eikä vaan vähän tylsästi heittää youtube-linkkiä tai googlesta kuvaa.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteestasi! Pitää alkaa kirjoittamaan enemmän tälläisiä pidempiä postauksia!

      En nimenomaan halua selittää mitään joulukalenterissa. :)

      Poista
  2. Oon tykänny sun blogista just tälläsena kun se on :) en osaa ehdottaa mitään muutoksia, mutta en varmasti lähde lukijoista, jos jotain muutoksia teet ;) Kunhan et tosiaan lopeta bloggaamista ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! :) En mä oo ainakaan näillä näkymin blogia lopettamassa, mitä mä muute tekisin kaikki illat?! :D

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥