11.3.2013

Monday

Maanantai. Viikon vihatuin päivä. Mut miks mulla on sit niin hyvä fiilis? :D Aurinko paistaa, Niko kävi ekoilla päikkäreille ja muutenki ollu kiltti koko aamun, mä juon kahvia villasukat ja yökkäri päällä!

Sain äsken meikattua ja vaihdettua vaatteet. Rennolla meiningillä jatketaan, päällä on siis kollarit, villasukat, t-paita ja huppari. Mun pitäs siivota, mut mulla on nii hyvä olo, ettei ees vituta! Huomenna meillä on mammatreffit, meille tulee arviolta 3-5 äitiä ja niiden lapset. 




Parvekesisutusta




Eikö oo kivat maisemat meijä parvekkeelta?

Eilen vaihtu vähän olkkarin värimaailma, siitä lisää myöhemmin.
Nyt mä voisin ruveta siivoomaan, joten näihin kuviin ja tunnelmiin! :)

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. :D Mullakin yleensä aamulla, sit vaihtuu vaatteet. Tänää ollu koko päivän!

      Poista
  2. Mikä tää mammatreffi juttut on? Ovatko siis jotain tuttuja mammoja vai näitä blogi/keskustelupalsta/internet mammojen juttuja eli toisilleen tuntemattomat mammat tapaavat?
    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis nää on kaikki mulle tuntemattomia :) Yhden mamman oon nähny livenä, ku oltiin samana päivänä synnärillä. :)

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥