11.3.2013

Mun ystävät

Ajattelin tehä tämmösen lyhyen esittelypostauksen mun lähimmistä kavereista. Kuvia en julkase, ku ei oo niihin lupia, enkä viiti nimelläkään puhua, joten alkukirjaimet kunniaan!


K. Ihanaihanaihana. Nikon kummi. Auttaa mua tarvittaessa, mä autan sitä. Kahvitellaan monta kertaa viikossa :) Meijän ei tarvii puhua toistemme seurassa, ymmärretään toisiamme silti, eikä tuu yhtään vaivaantunut olo! Voidaan puhua mistä vaan, luotan ku kiveen. Voi mennä kauankin ettei pietä yhteyttä, ja sitkun pietään, ollaan ku ei ois "taukoa" ollutkaan. Ihana persoona.

M. Tapellaan, sovitaan ja tapellaan. Ollaan ku yö ja päivä. Jaetaan kaikki, niin ilot ku surutkin. Puhutaan IHAN KAIKESTA, tiedetään toistemme kuukautiskierrotkin.

M. Nikon kummi. Ihana ihminen. Ei kauheen kauaa olla oltu ystäviä, mut korvaamaton ihminen. Välillä nähään useemmin, välillä harvemmin. Mut laatu korvaa määrän, vai miten se meni?

R. Ihanampaa ihmistä saa hakea. Auttaa, olin missä pulassa tahansa. Kuuntelee. Voin kertoa mitä vaan, ei tuomitse. Luotto lapsenvahti. :) 


Siinä ne nyt tais olla. Ihania ja parhaita ihmisiä. :) Oon aika onnellinen, ku oon saanu ympärilleni tuollaisia ystäviä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥