13.3.2013

Sataasataa ropisee

Että mä vihaan näitä sadekelejä! Nytkin tulee lunta taivaan täydeltä, ei tee mieli ees lähteä ulos. Kevääät, keväääät, missä sinä oleeet? 

Sateesta johtuen ollaan siis Nikon kanssa taas oltu koko päivä sisällä. Niko on nukkunut päikkäreitä, leikkinyt, syönyt, kattonut Mimiä ja Kukua (on muuten harvinaisen ärsyttävä lastenohjelma).. Mä sain itteni sen verran ylös vanhojen Salattujen elämien parista, että kävin suihkussa, meikkasin ja vaihdoin vaatteet. 


Höpinäpöpinä postaus taas.

Mun tekis mieli tehä meidän olkkarin yhdelle seinälle jotain kivaa, ja tiedänkin jo mitä! :) Idean sain TÄÄLTÄ! Joten voitte vaa arvailla, mitä mä ajattelen! :) Mä oon niiiin innoissani, nyt vaan ootan sitä että mä pääsen kauppaan (tiimariin). 









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥