14.3.2013

Huomenta

Musta on jotenkin älyttömän kiva kirjottaa näitä postauksia aamusin, vaikka ei koskaan mitään järkevää sanottavaa olekkaan.

Tähän aamuun mä oon heränny jo kolmesti, ensimmäisen kerran 6.00, ku Niko päätti et enpäs enää nukukkaan. T ei ollu vielä lähteny töihi, ja viihdytti Nikoa sängyssä sen aikaa et lähtee. No, sit mä nukahdin uudestaan ja heräsin 7.20 siihe ku Niko repii mua tukasta (se oli omassa pinniksessä hiljaa), olin ilmeisesti pyöriny Nikon pinniksen viereiselle puolelle. :D Sitte nappasin Nikon kainaloon, vaihdoin vaipan ja vaatteet ja laitoin Nipen hetkeks lattialle leikkimään. Ite hain peiton ja tyynyn, laitoin lastenohjelmat telkkarista päälle ja kohta heräsinkin nälkäkitinään. Matkamme suuntas siis kahvin keittoon ja aamupalalle. :) Niko meni juomaan maidon omaan sänkyynsä, mulla vähän taka-ajatuksena et nukahtas, saisin tehtyä aamujutut rauhassa. Mihin aikaan teillä nukutaan päivän ekat unet? Mä laitan aina nukkumaan vähän sen mukaan miten herätään. Normaalisti herättäs vasta tähän aikaan, joten Niko menis nukkumaan 11 maissa. Koska tänään herättiin (niko heräs) jo sillon 6 aikaan, ni menee nukkumaan nyt. Muuten on niin väsynyt, ettei siitä nukkumisestakaan enää mitään tule, ja koko päivä on yhtä kiukkua. 


Mä en oo käyny yli viikkoon (!!!) salilla. Eilen meinasin lähtee, mut sit söin enkä enää millään jaksanu. No, jos sitä vaikka tänään? 


(muoks)Mä nyt ajattelin vielä kirjottaa tähän jatkoa, en parin kuvan takia jaksa ruveta väsää uutta postausta.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥