1.3.2013

Tän päivän me alotettiin jo klo 7.00. Mä alotin aamuni kupillisella kahvia villasukat jalassa, leikkaamalla Nikon kynnet ja hupsuttelemalla Nikon kanssa. Niko katto telkkarista ihan innoissaan muumeja. :) Meidän oli tarkotus lähteä kaupunkiin bussilla ja vaunuilla, mut saa nyt nähä ku toi ilma ei ollukkaa nii hyvä mitä herätessäni ajattelin. Sataa, sataa ja sataa. Pirun kylmä tuuliki siellä on. Niko on kerenny nukkumaan jo yhet päiväunet tänään, joten voitas hyvin mennä rattaillakin.. Mut nepä on autossa, ja auto Tllä töissä! Just pistin sille viestiä, jos se tois meille auton. Mun ois nimittäin ostettava sukkia, huomasin eilen et kaikissa mun sukissa on melkee reikä, ihanaa! Mikä noissa on, ku ei nuo nykyajan sukat kestä yhtää mitää -.- Mun pitäs meikatakin, mut en millään jaksas. Ois tietysti ollu viisasta meikata sillonku Niko nukku, mut puhuin pitkästä aikaa hyvän ystävän kanssa puhelimessa. :) Ja kuulimpa myös, et niille syntyy vauva kesällä♥ 

Tänään meillä on tämmöne rentoilupäivä, mulla on kollarit ja Nikollakin kolitsijumpsuit, joka jää sille kohta pieneksi, mut on yks lempivaatteista, joten piettävä nyt kun vielä mahtuu. :D 








Mutta, nyt mä otan itteeni niskasta kiinni, ja rupeen meikkaamaan. Palaillaan taas. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥