3.3.2013

Viikonloppu

Viikonloppu oli ja meni. Perjantaina käytiin Nikon kanssa moikkaamassa Ptä ja Vtä, sit meninki siskon luo lapsenlikaks. Lauantaina olin töissä aamulla, kävin heti töitten jälkeen salilla ja sit lähettiin Mäntyharjuun Nikon Nonnalaan ja Pappalaan. :) Mä kävin myös hyvän ystävän luona kahvilla samalla. Sieltä tultuamme lähdin taas töihin. Olin reilun tunnin, tulin kotiin ja pyhitin koko illan kullalle ja Nikolle. Olin vähän väsyny, nukahin lauantaina nimittäin sohvalle ennen 23, heräsin sohvalta 2, kellahdin sänkyyn ja heräsin sunnuntaina 10. Valvoin 11, nukahin ja heräsin 3. Ajattelin meneväni salille, soitin kaverille lähteekö mukaan ja se sit pyyti kahville. Kaveri ja sen kaveri tulikin sit meille moikkaamaan Nikoa ja en sit salille mennykkää. :) Nikon kummi (se mun kaveri) jäi hoitamaan Nikoa, ku me lähdettiin Tn kanssa elokuviin. Käytiin kattomassa 21 tapaa pilata avioliitto, ja oli kyllä hyvä! Kuviakin tuli otettua, joten nyt sitten niiden pariin! 













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥