10.3.2013

Viikonloppu

Viikonloppu oli ja meni taas. Torstaina mun kaveri soitti ja kysy, lähenkö  perjantaina kuskiks ajamaan Helsinkiin. No, lähdinhän minä! Ajettiin siis perjantaina Helsinkiin, lähettiin joskus 19 aikaan. Perillä oltiin 23, monen mutkan kautta. :D Pysähdyttiin siis jokaisella abcllä ja parilla muullakin huoltoasemalla, mikä matkan varrella oli (sen siitä saa, ku on juoppokuskina, tottakai kaikki pissittää, eriaikaan tietysti). No, kaveri sitten ajo Helsingissä ja eksyttiin. Lopulta meni hermot, jätettiin auto ensimmäiseen parkkiin mikä löydettii, tsekattiin mestan osote, soitettiin taksi ja jatkettiin taksilla kohti määränpäätä, eli Virgin Oil:ia. Kaverit meni kattomaan jotain keikkaa sinne, ja päätettiin mun toisen kaverin kanssa mennä sit mukaan ku pojat makso meidät sisään. Keikka oli hyvä. :) Lähdettiin sitten takaisin päin (Mäkkärin kautta) ajelemaan 2 aikaan yöllä. Mua väsytti jo siinä vaiheessa aika paljon.. Mä siis ajoin kokonaan takaisin päin. Taas pysähdyttiin jokaisella abcllä.. "Kotona" oltiin kello 6.00. :D Nukuin sitten Mäntyharjulla, ku en jaksanu enää ajaa Mikkeliin. Lauantai päivä meni hengaillessa ja 17 aikaan olin kotona. Siinä sitten leikin ja syliten Nikoa ja laitoin sen nukkumaan. Tn kanssa tehtiin ruuaksi keitettyjä nakkeja, perunamuussia ja salaattia. Katottiin leffaa ja syötiin nameja. 

Tänää nukuinkin sitten puoleen 2 asti.. Vähän oli kertynyt univelkaa. Sen jälkeen kattelin vanhoja salkkareita kun Niko nukku päikkäreitä. Päikkäreiden jälkeen mentiin Nikon kans syömään ja hävisin hetkeksi (T oli Nikon kaa keittiössä) ja Niko sai sitten otettua kiinni pöytäliinasta ja vetäs sen verran et yks lasi tippu lattialle ja hajos. Siitä saatiinkin inspiraatio alkaa siivota ja keittiö siivottiikin aika nopeesti. Nyt olis vielä olkkarin vuoro. Vähän jo täällä järjestelinkin paikkoja, vielä pitäs kunnolla siivota ja vaihtaa verhot. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥