23.5.2013

VAUVANVAATTEET

Monesta blogista oon lukenu nyt vauvanvaatteista. Joten ajattelin itekkin jotain niistä kirjoittaa. Kuten ootte varmaan huomannu, puen Nikon siten, miten itestä nyt sattuu hyvälle tuntumaan. Välillä päällä on "aikuismaisia" vaatteita, kuten printtipaitoja, farkut, kollarit tms. Välillä taas mennään ihan bodyillä ja sukkiksilla. Koskaan en oo tykänny Nikolla käyttää mitään ns. perinteisiä vauvanvaatteita, vaan aina ollut uusimpaa mallia. Ja kyllä, ne ovat silti käytännöllisiä, ne päällä on helppo ja mukava liikkua ja myös tarvittaessa nukkua. Mä en yhtään tykkää potkuhousuista, puolipotkuhousuista, kietaisubodyista tai muista perinteisistä vauvan vaatteista. Kuoseissa inhoan kaikenmaailman vaaleansinisiä nallekuviointeja. Moni varmaan kattoo mua kieroon, mut mitä sitten. Mä puen lapseni just niinkun mä haluan, eikä kellään oo siihen sanavaltaa. Kaikki Nikon farkut on pehmeitä, eikä ne itseasiassa ole edes aitoa farkkua, joten en ite nää mitään ongelmaa niiden käytössä.

Myös jumpsuitit on ollu ihan pienestä asti kovassa käytössä. Ne on helppopukuisia, pehmeitä, lämpimiä joten noista syistä myös erittäin mukavia käyttää. Tosin, onhan ne kesällä jopa liiankin lämpimiä, mutta erittäin käteviä viileämmillä ilmoilla. 

nikolla on päällä popin velourjumpsuit

h&mn huppari karvahupulla ja saman sarjan kolitsihousut

H&Mn hihaton paita ja äpakkauksen housut, mukavat kotona ja nukkuessa

lindexin body ja me&in haaremit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥