6.6.2013

"Katot muhun ja mä hajoon suhun"

Aivan, mitä meillä ollaan tehty viimeset kaks päivää? Kuunneltu Robinia, leikitty pikkuautoilla, tapeltu, herätetty toinen, rymisty, kielletty, vaihdettu vaippoja, käytetty sottapyttyjä suihkussa, käyty leikkipuistossa ja uimassa, nukuttu 3 tunnin päikkäreitä ja syöty. Tää vaan vahvistaa sitä, etten oo heti tekemässä toista lasta. :D Kaks vaippaikästä, nounou. Liikaa vaipanvaihtoa mun makuun :D Mä oon ollu kiva täti, antanu isomman valvoa jopa 11 asti (koska nukku olkkarissa, eikä halunnu nukkua ku me valvottiin). Mut oon mä ollu myös maailman ärsyttävin, koska en oo antanu syyä kaikkia herkkuja kerralla, antanu lähtee yksin ulos, antanu olla uimassa kun 10 min, voivoi, oon mä niin huono täti. No ei, kaikkiin näihin on ihan järkevä syy. Tosiaan eilen käytiin uimassa, siskon nuorimmainen meni järveen vaatteet ja vaippa päällä, sen jälkeen kieri hiekassa. Sillon tein päätöksen ettei enää ikinä taaperon kanssa rannalle ilman asianmukasia vaatteita ja varavaippaa. Mut ei, kaikinpuolin ihana alkuviikko ollut, huomiseen asti on tuo nuorimmainen vielä täällä, sit taas rauhottuu tämä asunto. Ja mä pääsen siivoomaan (ja ehkä vähän shoppailemaan). Mä nostan oikeesti hattua niille, jotka tekee tätä 24/7, vuodesta toiseen. Mä en hanki toista lasta enneku Niko on vähintään 10. Siinä vaiheessa T on 40, mä 30. Kiire alkaa tulla jo sitten, jos vielä lisää haluaa. :D 



Kamerasta on akku loppu, joten saatte tyytyä noihin parin päivän takaisiin kännykkäkuviin, jotka nappasin mun facebookista. Mä en oo päässy lisää blogin fb-profiiliinkaa kuvia, toivottavasti asia muuttunee pian. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥