3.6.2013

VIIKONLOPPU

Mean synttäreistä mä tosiaankin jo kirjottelin, mut eilen kävin vielä Nikon, Kaisan ja siskon kahen lapsen kanssa Meerikummin valmistujaisissa. Alunperinhän oli tarkotus mennä vaan  Nikon ja Tn kanssa, mut siskolla kävi semmonen pieni vahinko kotona, joten lapset joutu tulee mun luo. Ensin aattelin etten mee sinne Meerille, mut sit Kaisa sano, et voi auttaa mua lasten kanssa, joten päätettiin lähteä moikkaamaan pikaisesti valmistunutta. :) Juhlat oli ihanat, paikka oli ihana ja Meeri oli nättinä! :)

Tosiaan, meillähän oli Tn kanssa lauantain ja sunnuntain välinen yö vapaa. Mä join kerrankin, mut tosi vähän. Oli hauskaa. :) Mut sit sunnuntai-aamuna kello 6.50 soi puhelin, sisko soittaa et pitäs hakee lapset meille. Olin vähän et just. No, menin siskolle ja kuulin et niillä oli taloyhtiön likavesikaivo hajonnut, ja kaikki se jäte, mitä vessanpöntöstä alas vedetään, oli tulvinu niitten lattialle. Haju oli karsea, joten lapset pikaisesti ulos ja autoon. 

Tuosta sattuneesta syystä mulla ei nyt oo kamerassa yhtään ainoota kuvaa, mut näillä mennään. 

Heidå :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥