31.8.2013

NIMETÖN

Terve taas! Viikonloppu menossa, mulla ei ihmeempiä asioita mikä ei varmaan yllättäny.. Jotenkin vaan en jaksa raahata itteeni tähän koneelle, avata bloggeria ja kirjottaa. Nytkin tulin pikasesti jotain päivittää. :) Perjantai mulla oli vapaa, samoin on nyt maanantai. Tänää en oo tehny mitään kummosempia, päivällä käytiin Riinan kanssa kaupoilla, mä olin vaan seuraneitinä. Nyt herkuttelen mustikkavadelmarahkalla, mitä T teki. Aattelin pitää tänää semmosen hemmotteluillan, käydä pitkässä suihkussa, ajella säärikarvat (miks lasken ton aina hemmotteluun?), tehä kasvonaamion, hemmotella hiuksia ja juoda teetä villasukat jalassa ja lukea hyvää kirjaa. :) 

tän näkösenä oon hillunu koko päivän 

kui paljon asunnon ilmettä muuttaakaan uudet ikkunat ja parvekkeen ovi!



♥: Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥