4.9.2013

Mä oon varmaan yks huonoimmista bloggaajista, ja tää tauko tekee musta vielä huonomman! Mä oon nimittäin taas kipeä, olinhan mä sen viikon melkein terve.. Ostin eilen muuten iPhone3gs:sän, ja sen takia päädyin toho kolmoseen koska nelonen on kokonaan lasia eikä se oikeen houkuttanu ja vitonen taas liian kallis.. Palailen heti ku oon ees sen verran kunnossa, et jaksan istua tässä koneella. Mulla on varmaan joku poskiontelontulehus, ainakin sille tuntuu ku kokoajan ihme paineen tunne päässä. 

♥: Jonna

2 kommenttia:

  1. Mut et sä ostanu vast ihan äsken jonku samsungin?
    (Ja siis mulle ihan äsken meinaa viimesen 3 vuoden sisään :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin :D Vuos sitten :) Siitä hajos se näyttö joten myin eteenpäin. Toi iPhone makso 80e, joten ei todellakaan kallis! :)

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥