20.9.2013

Hups..

Mä oon kokonaan unohtanu julkasta Nikosta kuvat, mitä otin siellä synttäreillä. Ymmärrätte varmaan, etten muita kuvia täällä julkaise. :) 

Mulla on tänää vapaa päivä! Ens viikosta lähtien mulla on joka torstai 18 asti koulua, koska valitsin ilmaisutaidon vapaasti valittaviin. :D Torstaina mulla on kivasti 8.15-18.00! 





Tänää meijän pitäis siivota ja mun tehä lisää noita etäkurssitehtäviä. Jotenki on vaan semmonen olo et nyt ei huvita yhtään mikään! 

Tää oli taas tämmönen pieni postaus, mut mä rupeen nyt meikkaa ja laittaa itteeni ja lähetään äitille!

♥: Jonna

1 kommentti:

  1. Tervetuloa uudelle vasta avatulle perhefoorumille :) Tule luomaan uusi foorumi yhdessä meidän kanssamme!

    http://www.foorumi.info/keinuhevonen

    VastaaPoista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥