23.9.2013

Kurkku kipeänä aamuun ankeaan...

.. kuka käski mennä alasti nukkumaan? Jep. Mä olen TAAS kipeä!! Mutta koska tää alkaa olee jo arkipäivää ja normaalia, meen tänään kouluun. Nikon heitinkin jo tapani mukaan 9.15, nyt vaan venailen sitä et jaksan nostaa tämän ison pyllyni tästä sohvan nurkasta ja alkaa laittaa itteeni :) 

Mä eilen tein sellasta musiikki - postausta, jossa kerron vähän mun musiikkimausta jne. En saanu sitä ihan kokonaan valmiiks, mut julkasen sen heti kun ehdin :) 

Joko mä oon muuten teille muistanu hehkuttaa?! Mulla on huomenna parturi (tai siis kampaaja)! Eli Nikon kummihan alotti sen parturikoulun nytte syksyllä ja se tarvii huomenna asiakkaan, joten mä meen sinne :) Se tekee mulle pesun, hieronnan, tehohoidon, leikkauksen ja laittaa mun hiukset! Mä oon niin oottanu sitä, pääsee hetkeks unohtamaan arjen ja juoruamaan ihanan ihmisen kanssa! :) 

Äh, mulla ei oo vaatteita! Nyt ois just sellanen olo et ois ihana pukeutua isoon villapaitaan, laittaa legginsit ja saappaat. Mut ei! Mulla ei oo yhtään ainutta isoa villapaitaa!? :D Tuolla on nimittäin ihan hirmu kylmä! Olin Nikon kans 15 min puistossa ja meinasin jäätyä.. Onneks laitoin Nikollekkin puvun alle hupparin, enkä pelkkää bodya. Pitää vissiin hyväksyä se tosiasia, et talvi alkaa kohtapuoliin tulla, ja pitää kaivaa takki mullekkin päälle. Mut tavallaan ihanaa, saa käyttää huiveja, paksuja paitoja.. I love! Pitäs vaan vissiin käydä ostamassa niitä.. No, hyvä syy taas shoppailla! Voisitte muuten kertoa mulle et mistä saa suht edullisesti pitkiä (pyllyn peittäviä) ja isoja villapaitoja? :) Päädyin nyt lopulta sitten mustiin housuihin, valkoiseen pitkään villapaitaan ja mustavalkoiseen huppariliiviin ja kenkinä saappaat. 


♥: Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥