9.10.2013

Hhehhe! Oon pahis. Istun koulussa ja kirjottelen tätä. Mulla piti loppua tänää 11.30, mut jäin vielä tunneille, mitkä on aika oleellisia työharjottelun kannalta, jonka alotan kohta. Meen työharjotteluun Mikkelin Kaupungin liikunta-ja nuorisotoimelle.

Ei yhtään jaksas istua täällä just nyt, mut kai se on pakko. Myöhästyin muute ekaa kertaa koulusta tänää! :D Herättii 7.50, Niko ois pitäny viedä 7.45.. No, oltiin 15 yli 8 pklla ja ite olin koululla 8.29! En siis myöhästyny ku 15 min. 


Pääsen tänää vasta 15.45, sen jälkee haen Nikon hoidosta, sit Tn töistä, ja tuun takasi koululle tenttiin. Olin siis viime maanantaina pois koulusta ku Niko oli kipeä, ja meillä oli tietysti just sillon tenttipäivä.. ihan nice. No, teen sen tentin sit tänää. Huomenna mulla on Äikkä2 tentti, vaikken koskaa oo niillä tunneilla ollu.. No, ehkä se menee ihan hyvin. Se matikan tentti vähän jännittää! 



♥: Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥