2.10.2013

"Voiko ihanammin päivä enää alkaa?"

"Voiko ihanammin päivän enää alkaa
Onko ihanampaa aamua kuin tää
Silmäs kun sä aukaiset
Kohta ulos vilkaiset
Nousemista tahdot pitkittää"


Ois tehny mieli jäädä sänkyyn. Ois tehny mieli vaan kääntää kylkeä ja nukkua vielä tunti. Mut tällä kertaa aattelin pidemmälle, saan olla hetken iiihan rauhassa. 
Voiko olla ihanampaa? Rauhallinen aamu, kera LÄMPIMÄN kahvin. Kaks tärkeintä vielä tuhisee sängyissään, pitää herätellä ne puolen kasin pintaan. Nytkun mä hehkutin tätä, ni tottakai Nikon sängystä alkaa kuulua harvinaisen aikaiseen heräilyjen merkkejä. Vaikka mulla yleensäkkin on paljon "lapsivapaata" (tai ei sitä oikeastaan noin voi sanoa, koska saan sitä oikeastaan aina kun haluan jossain käydä), silti mä kaipaisin yksin kotona oloa. En oo kertaakaan ollu kotona pitkiä aikoja yksin, tottakai aina välillä sillon kun Nikon vien 9 hoitoon ja ite meen 12. Mut sillonki aika menee oikeastaan ittensä laittamisessa, ni ei muuta kerkeä. 


Tuleepas taas sekalaista tekstiä, mut laitetaan se tän aamun piikkiin. Hirveä vaatekriisikin, ei tiiä mitä pukis päälle. Taas ois sellanen olo et tekis mieli pukeutua siihen isoon villapaitaan, jota mulla ei ole.. Se on ilmeisesti tänää lähdettävä sitte kaupoille! 


Ainii, mun piti paasata teille ihmisistä, jotka väittää ettei ole aikaa. Mitä?! Siis jokaisella on aikaa, jos sitä haluaa. Ei kukaan istu koulussa/töissä 24/7! Jos haluat tehdä jotain, löydät kyllä sitä aikaa, ihan mistä vaan. Ihan oikeesti. Sano töihin et "sori en pääse", jos ne pyytää tekee sua ylimäärästä vuoroa. Tiedän, töistä ei pitäis kieltäytyä, mut tarvii ihminen lepoakin. Jos painat töitä ja koulua yhtäaikaa, eikä sulla sen takia oo aikaa tehdä mitään muuta ja valitat siitä, ni mietihän vähän. Okei, opiskelijana ei saa paljoa rahaa, ei edes niin paljoa et sillä vuokran maksais, joten niitä töitä on vähän pakko tehdä. Mut onko pakko ottaa ihan niin paljon vuoroja? Välillä mun tekis mieli sanoo aika pahastikkin niille, jotka väittää ettei niillä ole aikaa nähdä kavereita, koska niillä on niin kiire!! 

Mutta, nyt mä lähden herättelee noita muruja ja pukemaan päälle, joten heidå! 


♥: Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥