6.10.2013

viikonloppu

Huhhuh! Jopas on riittäny menoo ja meininkiä tälle viikonlopulle! 

Lauantaina pääsin elämäni ekaa kertaa ralliauton kyytiin, enkä muuten toista kertaa mene (menenpäs!)! Ja Nikohan siis voitti arvonnasta ton kyydin, ja koska Niko ei päässy kokonsa takia kyytiin, äiti meni puolesta. :) Äkkiä sieltä ajoista kotiin, pikanen laittautuminen (mulla ei ollu mitään hajua vaatteista eikä miten laitan tukan..) ja kohti 50v syntymäpäiviä! Kuten noista mun ensimmäisistä virallisista asukuvista (mä oon aina luullu et T ei osaa napsia kuvia, joten sen takia ne on aina niitä tyhmiä peilikuvia) huomaatte, mulla oli päällä mustat farkut (h&m), turkoosi toppi (h&m), musta kauluspaita (h&m) ja koruina iso kultanen laattakoru (glitter) ja tukassa kultanen semmonen pinnintyylinen juttu :D (emmä tiedä sen virallista nimeä)! Tykkäsin ite kovasti, vaikka valikoinkin VILAn pinkin mekon ja noitten välillä. :) Jalassa mulla oli mustat saappaat, mitkä on joskus täällä blogissakin vilahdellut. Mitä muuten te tykkäätte? Ja pitäskö mun useemminkin luottaa Tn kuvaustaitoihin, ja pyytää sitä kuvaamaan nää asukuvat? ;D Mullakun ei vielä sitä jalustaa.



Sitten muutama kuva Nikosta parin päivän takaa, sillonku meillä oli kämpässä +16 lämmintä, joten molemmat oltiin pukeuduttu tosi lämpimästi. Nikolla myös ekoja kertoja päällä tollanen "isojen" poikien huppari, ja mä tykästyin ihan hirveesti! Niko näyttää ihan isolle pojalle, vaikka onkin ihan vauva vielä. :) 



Nikohan ei enää syö tuttia, ton vaan löyti jostain ja kulki puol tuntia se suussa.. :D 
 Ja tässä vielä niitä kuvia siitä autosta, minkä kyydissä olin :) 









♥: Jonna

5 kommenttia:

  1. Kiva lukea sun postauksia! :) söpö poitsu! Ja pyydä ihmeessä, että T ottaa useammin asukuvia! Tosi kiva toi sun asukokonaisuus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! :) Pitää ruveta pyytämään sitä, ku ei se vissiin ihan onneton kuvaaja ole ;D

      Poista
  2. Lokakuu ja lapsella ei ole sormikkaita/hanskoja.... :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuten varmaan huomaat, Nikolla on hanskat tossa yhessä kuvassa ;D Unohdettiin Nikon omat hanskat kotiin ku tuli niin kiire, joten siitä syystä oli mun hanskat. Ja sitä paitsi oli aika lämmin. :) Ja kokeilin kyllä Nikon käsiä vähän väliä onko kylmät.

      Poista
    2. Nii ja eihän toki meidän auto ollu vieressä, et jos Nikolle ois kylmä tullut (sormet oli kyllä kokoajan lämpimät) ni enhän mä ois voinu Nikoa autoon laittaa, ja autoa käyntiin et ois lämmennyt.. En toki ;)

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥