12.11.2013

AAMUHÖPÖTYKSIÄ

Miks ihmeessä rapussa pitää juosta öisin, näin aikasin aamulla ja kokoajan? Eikö ne voi kulkea ihan normaalisti kävellen. Jos on kiire, lähde aikasemmin. Argh! Okei, en mä siihen heränny, eikä heränny Nikokaan mut silti.

Ja miksei postin sivuilla voi lukea, jos paketti siirretty yöllä kuljetukseen?! Mä nimittäin ootan 14,40kg painavaa pakettia, joka on eilen lajiteltu.. Tuodaan suoraan kotiovelle, joten loogisesti ajateltuna se tulis tänää (helvettiäkö ne siellä sitä logistiikkakeskuksella junnaa?)! Toivottavasti tulis, mieluiten jo heti aamulla, ni pääsisin hypistelee kaikkee sitä ihanuutta! 

Facebook pelit ei toimi! Mä ajattelin et saisin kerrankin juua aamukahvin pimeessä yksin kun muut vielä nukkuu, ja pelata samalla farm heroesta, candy crushia, pyramid solitairea ja bubble witch sagaa, mut ei! Mikään ei toimi. Ja kyllä, pelaan noita kaikkia... 

Mä haluan reissuun. Oikeesti. Ois ihana päästä Tampereelle, Turkuun.. Johonkin. 4.12 on kyllä se Jyväskylän reissu, mut ehkä se ei oo sama asia, koska me käydään vaan siellä kattoo Cheekkiä, ja lähetään pois.  Ehkä vissiin vähän shoppaillaan. Nii ja jos mä johonki reissuun lähtisin, mulla pitäs olla kamalasti rahaa.. Koska haluisin shoppailla! Miten sitä jaksaakaan kiertää jossain muualla kaikki kaupat, kun Mikkelissä just ja just jaksaa käyä siellä mistä pitää jotain käydä ostamassa? 


Ja mä haluan myös et ois talvi. Siis oikee talvi. Lunta ja vähän pakkasta. Ja joulu! Mä oon aina ollu jouluihmisiä, vaikka vihaankin sitä ihmisten stressaamista ja säätämistä! Antas vaan kaiken mennä ihan relax, ni kaikilla on mukavampaa. :) Mä haluisin sisustaa meidän kotia vähän joulusemmaks, vaihtaa verhoja jne. mut ei mulla oo mitään punasia sisustusjuttuja.






Postauksen kuvat on otettu googlesta.
♥: Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥