13.11.2013

Mua rupes ihan naurattamaan anonyymin kommentti mun ja Tn parisuhteesta, siitä miten meidän suhde ei kuulemma oo kovin vakaalla pohjalla ja kihloihinkin menin sen takia et saan sormuksen sormeen ja kaikki näkee et mul on poikkis. 

Sori vaan ano, älä puutu parisuhteeseen, josta et tiedä muuta kun sen mitä kirjoitin :) Ja kovin tarkkaanhan en voinut kirjoittaa, koska T ei täällä blogissa halua juurikaan näkyä (sen takia en oo julkaissut sen oikeaa nimeäkään). :) 
Ja ne kihlat, ei, en menny sen takia kihloihin et voisin näyttää muille et mul on poikaystävä. Miks mä oisin niin tehnyt? Mä menin kihloihin sen vuoksi, koska kihlaus edelleen on mulle lupaus avioliitosta. Ja ollaan puhuttu Tn kanssa naimisiin menosta, siitäkin milloin se mahdollisesti tapahtuisi. 
Ja meidän suhde, se on vakaalla pohjalla. Se mun Mikkeliin takaisin muutto johtui pääosin siitä, että halusin muuttaa tänne, mut T ei. Joulukuussa Tkin sitten muutti tänne, koska huomasi että täältä on helpompaa käydä töissä, jos työpaikka kerta on Mikkelissä. Ja vaikka tulin raskaaksi heti tavattuamme, olisiko se ollut ainoa syy ryhtyä parisuhteeseen? No ei. Hyvin me oltas voitu lapsi yhdessä kasvattaa, vaikkei oltais seurusteltukkaan. Me rakastetaan toisiamme, halutaan olla ja asua toistemme kanssa. 

Kiitos, olen puhunut. 


♥: Jonna

4 kommenttia:

  1. Kaikesta ei kannata vetää hernettä nenää mitä täällä sulle tullaan sanomaan.. :D

    VastaaPoista
  2. Oonko mä vetäny? :D Jos oisin, ois mun bloggaaminen loppunu jo! :D

    VastaaPoista
  3. saahan sitä nyt jumalauta sanoa kantansa asioihin jos joku niihin puuttuu! Anonyyminä helvetin helppoa haukkua ja morkata, toisin olisi varmasti jos nimi näkyisi ;)

    VastaaPoista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥