16.11.2013

OMA AIKA

Onpas jotenkin hirveen rentoutunut fiilis! Niko meni eilen kummiensa luokse yökylään, koska mun piti kuskata siskoa ja mutsia yöllä, ni näin oli paljon helpompi. Ite olin vielä illalla Meerin kanssa, olipa ihana olla ihan kahestaan! Tulin kotiin jo joskus ennen 24 ja kävin joskus 2 aikaan hetkeks nukkumaan. Sitten tosiaan heitin äitin ja siskon 5.45 kaupunkiin bussiin ja niitten matka alko kohti Tallinnaa. Ajelin yöllä vielä äitin luokse koiravahdiks, kotiuduin äsken. Nyt juon aamukahvia ja sitten meen pitkäänpitkään suihkuun! Soitin nimittäin just sille Nikon kummille, Niko oli just käynyt päikkäreille, joten en viiti mennä sinne vielä. Kuvat otettu eile, sori huono laatu. Tajusin muuten nyt, et mulla on viime aikoina ollu tosi paljon viikonloppuisin "omaa aikaa" :o No, mut ei haittaa! Tää on taas tää jakso, sen jälkeen alkaakin sitten se ettei sitä ole ollenkaan. Nikokin tykkää olla serkkujen luona. :) Jos Niko on siis yökylässä, se on aina samassa paikassa, samojen ihmisten kanssa, eli kummien luona, siis mun siskon ja sen miehen ja siellä asuu myös Nikon serkut. Siskon nuorin ei oo Nikoa kun reilu 10kk vanhempi! Niko ei siis koskaan oo ollu ilma meitä yötä muualla. Nii ja kerran nukku sen 2 tuntia meidän äitin luona äitin kanssa, ku mä olin naapurissa. 



Kuhan mä haen Nikon kotiin, aletaan siivoomaan, et isin on mukava huomenna tulla kotiin! Saadaankohan me paljon tuliaisia? <3 

Ainiin, aurinkokin paistaa, joten voi olla et ulkoillaankin, jos ehditään! 
♥: Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥