17.11.2013

VAUVAKUUME

Kaikki vaan mun ympärillä saa vauvoja! Kaikki on raskaana. Mäkin haluan! Mä vannotin etten tee seuraavaa ennenku Niko on vähintään 5, mut kyllä se alkaa pikkuhiljaa tuntumaan sille, et taidetaan nopeuttaa vähän. Ensin pitää vaan muuttaa isompaan asuntoon ja mun pitää käyä myös juttelemassa lääkärin kanssa, et onko se nyt hirveen järkevää vielä, mullakun ei nyt ollu mikään raskaus oppikirjojen mukaan. Ärsyttää toi kuvien laatu, mut mähän käytin vaan puhelimen kameraa.. Ja siinä oli olevinaan hirveen hyvä kamera? :D 

mun ja millan yhteismasukuva :D 13 päivää tästä poksahti milla :) 

31+2

35+3






 

Onko täällä muita kuumeilijoita? :) 


♥: Jonna

9 kommenttia:

  1. Minäminäminä :D Jokatoinenpäivä haluan vauvan ja jokatoinenpäivä haluan odottaa kunnes Oliver on 3-5-vuotta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, riippuu lapsen sen hetkisestä käytöksestä. :---D No ei, jos mä nyt tulisin raskaaks vaikka seuraavasta kierrosta, ni oishan Niko jo reilu 2v :)

      Poista
    2. ... mut ei voi vielä tärpätä ens kierrosta, koska ei yritetä :D

      Poista
    3. Mä oon jo 10kk haaveillut toisesta... mutta joku maailmankaikkeus on päättäny mun puolesta,että se tulee varmaan vasta kun Topi on sen 5vee :D

      Poista
  2. Mullaki on aina hetkittäinen vauvakuume, sit toi meidän mini-taapero kikkailee jotain ja se kuume hautautuu jonnekkin hyvin syvälle pois mielestä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D mulla kans hautautuu joskus, kun niko tekee tuhojaan... mut on ne silti rakkaus. <3

      Poista
  3. *nostaa käden ylös* Itsellä kans vauvakuume, kun Emppu on jo niin iso :D Ja nuo suloiset vauvakuvat eivät kyllä helpota asiaa!

    Kiitos muuten haasteesta :) Se on tässä vielä työn alla...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D ei pitäs joo kattoo mitään vauvakuvia! Eikä varsinkaan mitään masukuvia!


      :)

      Poista

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥