8.1.2014

6.13

Mä en tiedä, onko kovin järkevää päivittää blogia 6 aamulla, mut aikaa muulloin ei vain ole! Mietin eilen jos olisin tullut vielä illalla postaamaan eilisestä päivästä, mut nukahdin sohvalle jo lastenohjelmien aikaan ja kohta nukuttiinkin kaikki kolme yhdessä kasassa. Herättiin Meerin soittoon, jonka ihan mielelläni otin kahville, koska kello oli jo 19 ja muuten oltas varmaan nukuttu pitkälle yöhö.. Niko heräs muuten tänää 5.30 mun herätyskelloon, kiva.

Eka päivä meni tosi hyvin! Olo oli kun olisin ollut siellä jo pidempäänkin töissä ja muhun luotettiin! :) Olin mun mielestä tosi oma-aloitteinen ja sainkin siitä kehuja. On tosi kiva mennä tänäänkin, oikeen odotan mitä tää päivä tuo tullessaan. :) Onhan toi matka (20km yhteensuuntaan) aika hanurista, mut ehkä mä selviän siitäkin. Tie on aika huono sinne, mut nopeestihan sen oppii ajamaan, muistaa mihin suuntaan seuraavaks tulee mutka. Voin vaan kuvitella missä kunnossa se tie on nyt, ku yöllä on kuulemma satanu lunta.. Voihan räkä. 

Päällä mulla on samat kun eilen, mut farkkuleggarit vaihtu normaaleihin leggareihin ja pitkähihaisena on keltainen tunika. Miltä kuulostaa? Mun mielestä  yksinkertainen, siisti mut kuitenkin pirteä tuon keltasen tunikan takia. 
♥: Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥