10.5.2013

HÖPINÄÄ

Kuten varmaan huomaatte, blogin ulkoasu on taas saanut muutoksia. Kyselin vähän yhdeltä erittäin mukavalta bloggaajalta (KLIK) vinkkejä, miten saisin blogistani miellyttävämmän ja massasta erottuvamman. Näitä ohjeita noudattaen loin sitten tämän. Mitä pidätte? Ulkoasu on nyt enemmän mua. Ajattelin myös kokeilla eri fontilla kirjoittamista. Mitäs siitä pidätte? :) 

Mutta tosiaan, makoilin jo äsken tuolla sängyllä, lämpimän peiton alla ja maailman ihanimman miehen kainalossa, kuunnellen maailman ihanimman lapsen sulosta tuhinaa ja möyrintää, kun ilmeisesti hyvää asentoa ei meinannut löytyä. Selailin siinä eri blogeja ja tuli kauhea himo tulla teille kirjottamaa. Ei mulla oikeestaan ees oo mitään erityistä asiaa, mut höpistään nyt jotakin. 

Mä oon ollu kaks päivää ihan tajuttomassa flunssassa. Lääkkeillä olo helpottuu ja saa jotakin jopa tehtyä, mut iltaa kohden olo taas huononee. Nenä vuotaa, pää on täynnä räkää, päätä särkee, kuume heittelee edestakas, joka lihakseen koskee ja yskittää. Toivottavasti Niko taas skippaisi tän kipeilyn. 

kuva googlesta
Tllä oli tänää vapaapäivä, ja onneks oli, pystyin ees vähän lepäilemään. Heräsinkin vasta 12! Siivotahan mä en oo jaksanu, en! ;) Huomenna siis suunnitelmissa luultavasti siivousta. Voisin myös ehkä pitkästä aikaa tehdä videoo, tosin ois yks "projekti"kin, mistä mun pitäs kirjottaa! Kumpi teitä enemmän kiinnostaa, video vai tää "projekti"? 

Ehkä mun ois pikkuhiljaa hyvä mennä nukkumaan, aamulla kyllä taas huomaa ku väsyttää! 

Unia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja vai ruusuja? Kerro huolesi.♥